Revelion Australia, Tasmania & Noua Zeeland - Oricare
21 zile - 7495 €
Revelion Australia, Tasmania & Noua Zeeland
Oricare
Transport: Avion
Cazare: 21 zile
Pret: Incepand de la 7495 euro / persoana
Tip oferta: Circuite

Incluse in pachet:
  • Transport transcontinental cu avionul București – Brisbane/ Auckland – Singapore – București;
  • Transport local cu avionul: Brisbane – Cairns / Cairns – Sydney / Sydney – Hobart / Hobart - Melbourne / Melbourne – Wellington; Taxele de aeroport;
  • 18 nopți cazare la hoteluri de 4* și 3* (norme locale), cu mic dejunuri incluse;
  • 1 masă de prânz (ziua 5 ) + 2 cine (zilele 10,16);
  • Intrările la toate obiectivele turistice conform programului;
  • Taxele de mediu;
  • Transport conform program;
  • Însoțitor român din partea agenției;

Nu sunt incluse in pachet:
  • Alte mese decât cele menționate în program;
  • Băuturile alcoolice și nealcoolice;
  • Cheltuieli de natură personală;
  • Bacșișuri pentru însoțitor, ghizi local, șoferi, bărci, etc. (120 Euro de persoană, suma se va înmâna conducătorului de grup);
  • Taxe de depozitare bagaje;
  • Excursii opționale la: ü Vizita unei podgorii din Mount Cotton cu degustări de vinuri (Cost suplimentar: 115 Euro/persoană), ü Tower Eye Sydney (Cost suplimentar: 25 Euro/persoană), ü Parcul Național BLUE MOUNTAINS (Cost suplimentar: 235 Euro/persoană), ü Phillip Island (Cost suplimentar: 179 Euro/persoană), ü Sky Tower Auckland (Cost suplimentar: 30 Euro/persoană). ü Great Ocean Road (Cost suplimentar: 199 Euro/persoană). ü Transfer pentru spectacolul Spectra (Cost suplimentar: 25 Euro/persoană) ü Insula Sentosa (Cost suplimentar: 115 Euro/persoană). ü Parcul Ornitologic Jurong (Cost suplimentar: 79 Euro/persoană).
Loading...

Revelion Australia, Tasmania & Noua Zeeland

 

ITINERAR: BRISBANE – CAIRNS – SYDNEY – TASMANIA – MELBOURNE – WELLINGTON – ROTORUA – AUCKLAND – SINGAPORE

 

Un circuit de Anul Nou, “departe”, exact la capătul lumii, dedicat călătorilor de cursă lungă, exploratorilor de civilizații avansate și tradiții aparte, iubitorilor de peisaje sălbatice, unice și paradisiace.

Australia – unicitate, biodiversitate, multiculturalism: o țară cu nenumărate naționalități și culturi religioase, un cadru al diversității sociale, un ecosistem delicat cu o faună unică, casă pentru multe din minunile naturale ale lumii, o îmbinare de tehnologie și tradiție.

Noua Zeelandă – sora mai mică a Australiei, cu doar 4,5 mil locuitori, este un parc în aer liber; leagăn al civilizației Maori, o biodiversitate unicat cu o climă unică – patru anotimpuri în aceeași zi – o faună specifică (inexistența prădătorilor naturali), un relief aparte – factor inspirațional pentru renumita trilogie “Stăpânul Inelelor”.

 

Ziua 1 (luni, 26.12.2022) BUCUREȘTI – DOHA

• Ne întâlnim la ora 09:00 în Aeroportul ‘Henri Coandă’ cu reprezentatul Exact Travel Club și plecăm spre Doha cu zborul QR220 (11:20 – 17:30)

· Escală la Doha și plecare spre Brisbane cu zborul QR898 (20:40 – 17:30, in data de 27.12).

 

 

Ziua 2 (marți, 27.12.2022 ) BRISBANE

• Sosim pe aeroportul internațional din Brisbane la ora 17:30, ne întâlnim cu ghidul local și ne deplasăm la hotel; check-in și timp de odihnă. • Cazare în Brisbane la hotel 4* (Hotel Grand Chancellor Brisbane sau similar).

 

 

Ziua 3 ( miercuri, 28.12.2022) BRISBANE

• Începem turul orașului Brisbane, al treilea ca mărime din Australia, cu o populație multiculturală (32% din locuitori sunt născuți în străinătate!), fiind considerat unul din cele mai locuibile orașe ale lumii. Vom trece pe lângă Gradina Botanică, Casa Parlamentului, Clădirea primăriei cu vedere la King George Square, centru al orașului. Traversăm apoi râul pe Story Bridge, pe lângă Centrul Cultural și al artelor și vom ajunge la South Bank Parklands, promenada verde, creată pe locul în care a fost Expo 88.

• Vom admira panorama orașului Brisbane și a împrejurimilor sale de la punctul de observare de pe muntele Coot-tha și ne vom plimba pe malul Râului Brisbane, pe Eagle Street Pier, plin de cafenele și restaurante, unde vom face o pauză.

• După-amiază mergem într-o croazieră de-a lungul râului, de unde vom vedea punctele cele mai importante al orașului, dintr-o altă perspectivă.

• Opțional, vzită la o podgorie din Mount Cotton, o regiune propice culturii viței de vie, datorită solului bogat și climei răcoroase. Veți vizita podgoria și crama pentru a cunoaște îndeaproape procesul de vinificație prin care se obțin vinuri renumite pe plan mondial. Vizita se încheie cu degustarea a 6 vinuri Sirromet, marca creată de proprietarii acestei exploatări viticole de succes. (Cost suplimentar: 115 €/persoană).

» Notă: Excursia opțională de mai sus se organizează pentru un grup minim de 10 persoane.

 

• Cazare în Brisbane la hotel 4*( Hotel Grand Chancellor Brisbane sau similar).

• Mese: mic dejun la hotel

 

 

Ziua 4 (joi, 29.12.2022). BRISBANE – CAIRNS – KURANDA – CAIRNS

• Plecăm spre aeroport pentru zborul către Cairns, orașul-poartă de acces spre Marea Barieră de Corali.

• Odată ajunși, ne deplasăm în localitatea Kuranda, situată la 25 km de Cairns, în mijlocul pădurii tropicale. În acest sătuc colorat, care atrage vizitatori de peste un secol, doritorii pot vizita atracțiile locale, cu nume sugestive (Grădina Koala, Sanctuarul Fluturilor, Lumea Păsărilor) și piața locală unde își expun lucrările artiștii aborigeni.

• Ne urcăm apoi în Kuranda Skyrail Rainforest Cableway, telecabina ce ne va oferi o vedere de la înălțime a celei mai vechi păduri tropicale din lume. Pe traseu putem face opriri în stațiile Barron Falls și Red Peak, pentru a vizita Centrul de Informare și, respectiv, a ne plimba prin pădure.

• Traseul se încheie la terminalul Caravonica, unde ne vom urca în autocar pentru deplasarea la hotel. • Cazare în Cairns la hotel 4* (Pacific Cairns Hotel sau similar).

• Mese: mic dejun la hotel

 

 

 

Ziua 5 (vineri, 30.12.2022). CAIRNS

• Astăzi avem nevoie de un prosop, costum de baie, încălțăminte pentru apă.

• Ne deplasăm pe jos până în port pentru a ne îmbarca pe catamaran pentru una din cele mai interesante excursii: Marea Barieră de Corali, sit inclus în Patrimoniul Mondial UNESCO de peste 40 de ani. Vom primi explicații de la un ghid naturalist despre varietatea speciilor acestui ecosistem, unul dintre cele mai bogate și complexe din lume.

• Debarcăm pe platforma de observare subacvatică Marine World, unde limpezimea apei ne oferă ocazia de a admira coralii și incredibila diversitate de specii de pești tropicali- un spectacol unic! Sunt incluse prânzul bufet, tururi cu barca cu fund de sticlă și semi-submarinul, echipamentul de snorkeling. Opțional se pot face scufundări sau tururi cu elicopterul, pentru a admira Marea Barieră de Corali de la înălțime (înscrierea și plata la fața locului). • Cazare în Cairns la hotel 4* (Pacific Cairns Hotel sau similar).

• Mese: mic dejun la hotel, dejun

 

 

Ziua 6 ( sâmbătă, 31.12.2022). CAIRNS – SYDNEY

• Plecăm spre aeroport pentru zborul către Sydney, capitala statului New South Wales și cel mai vechi, mai mare și mai important oraș al Australiei.

• Sosire la Sydney și transfer la hotel, pentru cazare.

• Trecerea la Anul NOU o facem admirând focurile de artificii renumite pe întreg mapamondul.

LA MULȚI ANI 2023! • Cazare în Sidney la hotel 4* (Mercure Hotel sau similar).

• Mese: mic dejun la hotel

 

 

Ziua 7 (duminică, 1.01.2023 ). SYDNEY

• Timp liber la dispoziție pentru odihnă sau vizite individuale.

• După amiază vizităm Sydney, oraș plin de istorie din vremurile coloniale, cu o diversitate arhitectonică impresionantă și cu cel mai renumit port turistic din lume. Vom vedea Plaja Bondi, unde ne vom plimba pe faleză, Cheul Circular și Harbour Bridge (Podul Portului), zona istorică The Rocks și Paddington , cu clădiri din secolele 19 si 20, leagănul dezvoltării orașului, clădirile Conservatorului și a Parlamentului, Primăria, catedrala St. Mary. Facem un popas la Mrs Macquarie’s Chair pentru o vedere panoramică a portului Darling și încheiem turul cu o oprire în fața faimoasei clădiri a Operei, un centru multicultural, gazdă a peste 1500 de spectacole pe an.

• Opțional, puteți urca în Sydney Tower Eye (309 m), pentru a vă bucura de priveliștea unică a orașului văzut de sus.(Cost suplimentar: 30 €/persoană). • Cazare în Sidney la hotel 3.5* (Mercure Hotel sau similar).

• Mese: mic dejun la hotel

 

 

Ziua 8 (luni, 2.01.2022). SYDNEY / Parcul Național BLUE MOUNTAINS

• Timp liber la dispoziție pentru plimbări și vizite individuale.

• Opțional puteți face o excursie la Featherdale Wildlife Park & Blue Mountains Scenic World.

• La Featherdale Wildlife Park veți face cunoștință cu fauna specifică Australiei: canguri, koala, emu, câini dingo, diavoli tasmanieni etc.

• Parcul Național Blue Mountains, patrimoniu UNESCO, situat la vest de Sydney, are un nume ce provine de la culoarea albăstruie a eucalipților și vaporii uleiurilor eterice albăstrui emanați de aceștia. Cunoscut pentru un peisaj spectaculos cu nenumăratele canioane, văi abrupte și formațiuni stâncoase pitorești, cu așezări cu pensiuni primitoare, galerii de artă și grădini.

• La Scenic World vom trăi experiențe de neuitat, călătorind cu Scenic Skyway, telecabina care vă poartă peste o ravenă cu adâncimea de 270 m, Scenic Cableway, care coboară în adâncul văii Jamison și Scenic Railway, cea mai abruptă cale ferată din lume, cu o pantă de 52 grade.

• La întoarcere ne vom opri la punctul de belvedere Echo Point, de unde putem admira Valea Jamison și spectaculoasele formațiuni stâncoase The Three Sisters (Cele trei surori) și vom face o pauză în orășelul Leura.

• (Cost suplimentar: 235 €/persoană cu prânz inclus, în regim sharing, împreună cu alți turiști).

» Notă: Excursia opțională de mai sus se organizează pentru un grup minim de 10 persoane. • Cazare în Sidney la hotel 3.5* (Mercure Hotel sau similar).

• Mese: mic dejun la hotel

 

 

Ziua 9 (marți, 3.01.2022 ). SYDNEY – HOBART (TASMANIA)

• Plecăm la aeroport pentru zborul către Hobart, capitala Tasmaniei și cel de-al doilea oraș ca vechime din Australia, fondat în 1804, cu rolul de colonie penitenciară.

• După sosire transfer la hotel și cazare. • Cazare în Hobart la hotel de 4* (Vibe Hotel Hobart sau similar).

• Mese: mic dejun la hotel

 

 

Ziua 10 (miercuri, 4.01.2022). HOBART și frumusețile Tasmaniei

• Excursie la situl istoric Port Arthur, fosta colonie penitenciară înființată în 1833, parte a Australian Convict Sites, grup de 11 astfel de situri, inclus în Patrimoniul Mondial UNESCO în 2010.

• Pe traseul spre Port Arthur vom face opriri pentru a admira câteva priveliști spectaculoase: Pirates Bay (Golful Piraților), Tasman Arch (Arcul Tasmanian), Devils Kitchen (Bucătăria Diavolului) și alte formațiuni stâncoase spectaculoase din Parcul Național Tasmanian, modelate de valurile oceanului.

• Ajunși la destinație vom face un tur pietonal însoțiți de ghidul local, care ne va prezenta Port Arthur și istoria sa, apoi vom avea timp liber la dispoziție pentru a continua explorarea clădirilor istorice, grădinilor.

• Pe drumul de întoarcere spre Hobart ne vom opri la o cramă, unde vom degusta brânzeturi și vinuri locale. • Cazare în Hobart la hotel de 3* (Travellodge Hobart sau similar).

• Mese: mic dejun la hotel.

 

 

Ziua 11 ( joi, 5.01.2023). HOBART – MELBOURNE

• Dimineața vom face un tur pietonal în centrul orașului Hobart, situat la poalele Muntelui Wellington, pe malul râului Derwent. unde vom vedea: clădirile Parlamentului, Primăriei și Guvernului, Salamanca Place, unde fostele depozite din epoca georgiană au fost restaurate și transformate în restaurante, galerii de artă și baruri, Grădinile Cascade, Docul Vicroria, punctul de belvedere Rosny Hill.

• Și pentru că suntem în Tasmania este obligatoriu să vedem “diavolul tasmanian”. De aceea vom merge în vizită la Bonorong Wildlife Park, sanctuar unde sunt îngrijite și protejate diverse specii de animale, dintre care unele pe cale de dispariție. Vom vedea diavoli tasmanieni, wombat, ursuleți koala, canguri, echidna, papagali, păsări Emu și multe altele; cu acordul îngrijitorilor vom încerca să hrănim cangurul de pădure, un animal ce se găsește în libertate doar pe Insula Maria și în parcul național Mt. William.

• Transfer la aeroport pentru zborul către Melbourne.

• Sosire în Melbourne, al doilea oraș ca mărime din Australia și capitala statului Victoria (cel mai mic, dar și cel mai verde stat australian). • Cazare în Melbourne la hotel 4* (Savoy Hotel Melbourne sau similar).

• Mese: mic dejun la hotel.

 

 

Ziua 12 (vineri, 6.01.2023). MELBOURNE

• Orașul Melbourne este inima Australiei de sud, având o personalitate specifică prin grădinile sale, istoria bogată, personalitatea și farmecul său. Plecăm în turul orașului Melbourne. Vom vedea piața Federală, unde se desfășoară cele mai mari evenimente culturale, recunoscută pentru diversitatea restaurantelor și barurilor, un loc vizitat anual de peste 10 milioane de turiști, gara Flinders Street, datând din 1854, catedrala anglicană St. Paul și catedrala catolică St. Patrick, primăria orașului cu arhitectura sa impresionantă, trezoreria și Parlamentul, teatrele Princess & Regent și Queen Victoria Market, cea mai mare piață deschisă din emisfera sudică.

• Seara puteți participa la excursia opțională în Parcul Natural Phillip Island, unde se desfășoară una dintre cele mai populare atracții ale Australiei – parada pinguinilor; în fiecare seară, la apus, pinguinii pitici, cea mai mică specie de pinguini din lume, ies din mare și se îndreaptă spre cuiburile lor din dunele de nisip de pe mal. Revenire la hotel seara târziu. (Cost suplimentar: 179 €/persoană).

» Notă: Excursia opțională de mai sus se organizează pentru un grup minim de 10 persoane. • Cazare în Melbourne la hotel 4* (Savoy Hotel Melbourne sau similar).

• Mese: mic dejun la hotel.

 

 

Ziua 13 (sâmbătă, 7.01.2023). MELBOURNE / Great Ocean Road

• Timp liber la dispoziție pentru plimbări și vizite individuale.

• Opțional puteți face o excursie de-a lungul Great Ocean Road, o șosea de 240 km lungime, construită între orașele Torquay și Allansford de către soldații întorși din Primul Război Mondial și dedicată celor căzuți în război. Traseul excursiei parcurge aproximativ trei sferturi din acest drum, înscris în patrimoniul Australiei și considerat cel mai mare memorial de război din lume.

• Prima oprire va fi la Torquay, oraș renumit pentru plajele sale, apreciate de iubitorii de surf unde veți face o oprire foto la Arcul Memorial ce marchează extremitatea estică a Great Ocean Road.

• La Otway Ranges veți face o plimbare prin pădurea luxuriantă pentru a descoperi flora și fauna locală.

• Vă veți opri la cel mai renumit obiectiv de pe traseu, Twelve Apostles (Cei 12 Apostoli), un grup de coloane masive din calcar ce se ridică din apele oceanului.

· Pe coasta dominată de faleze abrupte, numită și ”Coasta Naufragiilor”, veți vizita Loch Ard Gorge, locul unui faimos naufragiu petrecut în 1878, cu doar doi supraviețuitori. (Cost suplimentar: 199 €/persoană).

» Notă: Excursia opțională de mai sus se organizează pentru un grup minim de 10 persoane. • Cazare în Melbourne la hotel 4* (Savoy Hotel Melbourne sau similar).

• Mese: mic dejun la hotel.

 

 

Ziua 14 (duminică, 8.01.2023). MELBOURNE – WELLINGTON (NOUA ZEELANDĂ)

• Plecăm la aeroport pentru zborul către Wellington, capitala și al doilea oraș ca mărime din Noua Zeelandă.

• După aterizare vom face un tur al orașului Wellington, în timpul căruia vom parcurge artera centrală Courtnay Place și esplanada Oriental Parade, situate în cartierele de la poalele muntelui Victoria, de fapt un deal cu o panoramă de 360 de grade asupra orașului și a portului, vom vedea Memorialul de Război, clădirea Parlamentului Noii Zeelande și Beehive – clădirea aripii executive a acestuia. Vom experimenta o călătorie cu funicularul Wellington Cable Car, care circulă din 1902, între Cheul Lambton și cartierul Kelburn. În limita timpului disponibil, vom putea vizita și muzeul Te Papa, pentru a înțelege mai bine cultura populației indigene Maori. • Cazare în Wellington la hotel 4* (Copthorne Oriental Bay sau similar).

• Mese: mic dejun la hotel.

 

 

Ziua 15 (luni, 9.01.2023). WELLINGTON – TAUPO – ROTORUA

• Pornim spre nord, către Rotorua. Pe drum vom admira un spectacol natural deosebit, traversând vastul platou vulcanic al Parcului Național Tongariro (UNESCO 1993), dominat de vulcanii Ruapehu (2797 m), Ngauruhoe (2291 m) și Tongariro (1968 m). Vom admira lacul Taupo, creat acum 2000 de ani printr-o erupție vulcanică, cel mai mare din Noua Zeelandă și cascadele Huka , cel mai vizitat loc din Noua Zeelandă, cu peste 220.000 de litri de apă pe secundă ce se prăvălesc de la o înălțime de 11m.

• Vom face o oprire la National Kiwi Hatchery, unde vom afla povestea de succes a salvării păsării naționale a Noii Zeelande, pasărea kiwi, amenințată la un moment dat cu dispariția.

• Sosim la Te Puia, locul unde cultura maori se împletește cu natura vulcanică.

• Seara ne vom bucura de o experiență culturală deosebită în Te Po, un banchet Maori autentic. Vom participa la ceremonia de primire tradițională a populației maori, vom degusta o cină specifică (inclusă) și ne vom plimba prin valea geotermală iluminată. • Cazare în Rotorua la hotel 4* (Sudima Lake Rotorua sau similar).

• Mese: mic dejun la hotel, cina în restaurant local.

 

 

Ziua 16 (marți 10.01.2023). ROTORUA – AUCKLAND

• Plecăm către Auckland, vechea capitală și cel mai mare oraș al tării. Pe traseu vom vizita mai întâi Hobbiton, studioul cinematografic unde unde a fost filmată trilogia „Stăpânul Inelelor”; platoul de filmare ocupă o suprafață de peste 5 ha, parte a unei ferme de 500 ha; vom experimenta din viața hobiților vizitând casele, restaurantul și magazinul.

• Următoarea oprire va fi la Waitomo, pentru a vizita peștera Viermilor luminoși unde vom vedea catacombele, camera pentru banchet, orga și nu în ultimul rând Catedrala – cea mai mare încăpere a peșterii; vizita va culmina cu o plimbare cu barca prin grota viermilor.

• După amiază ajungem în Auckland, oraș cosmopolit și modern, înălțat pe un istm vulcanic, caracterizat prin prezența a nu mai puțin de 48 de conuri vulcanice stinse. • Cazare în Auckland la hotel de 4* (Sky City Hotel sau similar).

• Mese: mic dejun la hotel

 

 

Ziua 17 (miercuri 11.01.2023). AUCKLAND

• Plecăm în turul orașului Auckland pe parcursul căruia vom vedea centrul vechi, numit Golden Mile, cu multe clădiri istorice, dintre care se evidențiază clădirea Ferry Terminal, Catedrala Catolică SF. Patrick, Primăria, Teatrul Civic, Turnul cu Ceas al Universității, Catedrala Anglicană St. Mary, impresionantul pod Harbour Bridge, simbol al orașului. De la Bastion Point vom admira panorama orașului și a costei de nord, apoi ne vom plimba pe încântătoarele străduțe din suburbia Parnell Village.

• După-amiază vom merge să aflăm câte ceva despre rugby și despre echipa națională a Noii Zeelande într-un muzeu interactiv, All Blacks Experience.

• Opțional puteți admira orașul de la înălțimea platformei de observare din Sky Tower, cea mai înaltă clădire din Noua Zeelandă, cu o înălțime de 328 m. (Cost suplimentar: 30 €/persoană). • Cazare în Auckland la hotel de 4* (Sky City Hotel sau similar).

• Mese: mic dejun la hotel

 

 

Ziua 18 (joi 12.01.2023). AUKLAND – SINGAPORE

• Plecăm la aeroport pentru zborul către Singapore.

• Aterizare pe modernul aeroport Changi din Singapore, formalități de sosire și transfer la hotel.

• Opțional, ne vom deplasa la Waterfront Promenade de la Marina Bay Sands pentru a admira încântătorul spectacol de sunet, lumină și jeturi de apă, Spectra, care îi poartă pe spectatori într-o călătorie virtuală de la originile Singapore, un adevărat creuzet în care au fuzionat mai multe culturi, până în viitorul său de oraș global și far al inovării științifice. (Cost suplimentar: 25 €/persoană).

» Notă: Excursia opțională de mai sus se organizează pentru un grup minim de 10 persoane. • Cazare în Singapore la hotel de 4* (Copthorne King’s Hotel sau similar).

• Mese: mic dejun la hotel

 

 

Ziua 19 (vineri 13.01.2023). SINGAPORE / Insula Sentosa

• Tur de oraș, pe parcursul căruia vom vedea: Centrul vechi, Padang, unde se găsesc clubul de cricket, clădirea Parlamentului, Curtea Supremă, Primăria; Parcul Merlion, unde vom admira statuia jumătate leu – jumătate pește, simbol al orașului; Grădina de Orhidee, unde sunt expuse aproximativ 60000 de orhidee; cartierele etnice China Town și Little India.

• După tur vom avea timp liber la dispoziție pentru activități individuale, de exemplu croazieră pe râul Singapore, vizite la cele mai vechi lăcașuri de cult din Singapore sau la Muzeul Civilizației Asiatice, cumpărături.

Opțional, vă propunem o excursie în Insula Sentosa, organizată ca un resort ce oferă numeroase atracții: plaje, parcuri de distracții (Adventure Cove Waterpak și Universal Studios Singapore), spectacole cu delfini și multe altele, dintre care cel mai apreciat este spectacolul de sunet și lumină Magical Shores. (Cost suplimentar: 115 €/persoană).

» Notă: Excursia opțională de mai sus se organizează pentru un grup minim de 10 persoane. • Cazare în Singapore la hotel de 4* (Copthorne King’s Hotel sau similar).

• Mese: mic dejun la hotel

 

 

Ziua 20 (sâmbătă, 14.01.2022). SINGAPORE / Parcul Ornitologic Jurong

• Dimineața timp liber la dispoziție sau, opțional, vizită la Parcul Ornitologic Jurong unde puteți admira o mare varietate de păsări și veți avea posibilitatea să urmăriți spectacolele intitulate ”Regii Cerurilor” și ”Zburători la înălțime”, oferite de actori înaripați. (Cost suplimentar: 79 €/persoană).

• În cursul după-amiezii veți putea petrece opțional, câteva ore la Gardens by the Bay, grădinile care ocupă 101 ha de teren artificial și în care putem admira atât plante naturale, aflate în exterior sau adăpostite în cele două sere cu arhitectură avangardistă (Flower Dome și Cloud Forest), cât și structuri închipuind copaci, cu înălțimi între 25 și 50 m, luminate feeric la lăsarea serii.

» Notă: Excursia opțională de mai sus se organizează pentru un grup minim de 14 persoane.

• Transfer la aeroport pentru zborul QR947 spre Doha (21:25 – 00:30).

• Mese: mic dejun la hotel

 

 

Ziua 21 (duminică, 15.01.2022). DOHA – BUCUREȘTI

• Sosire în Doha la ora 00:30, escală și continuare spre București cu zborul QR221 (01:40 – 05:50).

 

CONDIȚII DE REZERVARE:

• Pentru rezervare fermă, se va plăti o primă tranșă de 30% din contravaloarea programului, iar diferența se va achita cu minim 45 de zile înainte de data plecării.

• Pentru plecările în mai puțin de 45 de zile de la rezervare, se va achita integral.

 

ACTE NECESARE:

• Pentru călătoria în Australia aveți nevoie de viză; informațiile pentru documentația necesară vor fi puse la dispoziție de către agenția de turism.

 

OBSERVAȚII:

· Prezentul document constituie anexa la contractul de prestări servicii.

· Tarifele sunt in euro / persoană. Tarifele sunt valabile pentru grup de minim 15 persoane. În cazul în care nu se întrunește numărul minim menționat, prețul se poate majora cu până la 10%, dacă nu este precizat altfel. Această condiție este acceptată de cei înscriși la excursie automat, la semnarea contractului de prestări servicii turistice și nu constituie motiv de anulare. Numărul minim de participanți pentru a se organiza excursiile opționale este egal cu numarul minim de participanți pentru întregul program, dacă nu este precizat altfel. Sub acest număr, agenția poate majora prețul sau anula opționalul.

· În cazul în care turistul renunță la excursie, indiferent de motive, acesta va suporta următoarele penalități calculate din valoarea totală a excursiei:

· 30 % dacă retragerea se face până în 60 de zile înaintea începerii excursiei;

· 75 % dacă retragerea se face între 59 – 31 de zile înaintea începerii excursiei;

· 100 % dacă retragerea se face mai târziu de 30 zile înaintea începerii excursiei sau dacă turistul nu se prezintă la locul de plecare în ziua și la ora stabilită.

· Aceste penalizări se aplică în toate cazurile, cu excepția programelor cu croazieră, sau programe confirmate cu propriile reguli de achitare, anulare, penalizare (ex: programe de Paște, Crăciun, Revelion, Early Booking etc).

· Rezervările pentru pachetele de Crăciun /Revelion/ Paște/ Early Booking anulate, sunt supuse unor condiții speciale de penalizare:

· 50 % dacă retragerea se face până în 60 de zile înaintea începerii excursiei;

· 80 % dacă retragerea se face între 59 – 31 de zile înaintea începerii excursiei;

· 100 % dacă retragerea se face mai târziu de 30 zile înaintea începerii excursiei sau dacă turistul nu se prezintă la locul de plecare în ziua și la ora stabilită.

· În cazul programelor care includ croaziere, temenele se modifică, astfel:

· 40 % dacă retragerea se face cu 60 zile înaintea începerii excursiei;

· 100 % dacă retragerea se face mai târziu de 59 zile înaintea începerii excursiei sau dacă turistul nu se prezintă la locul de plecare în ziua și la ora stabilită.

· Clasificarea hotelurilor, restaurantelor, vasului de croazieră este cea oficial atribuită de organele de resort din țările respective.

· Pentru anumite facilități din hotel sau din cameră, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; în momentul sosirii la hotel, solicitați recepționerului sau conducătorului de grup să vă informeze cu exactitate asupra lor;

· Agenția noastră depune toate eforturile necesare pentru a vă respecta preferințele, dar nu putem garanta camere duble sau twin (pat matrimonial sau paturi separate), respectiv camere de fumători sau nefumători decât în limita disponibilității acestor facilități la hotelurile partenere;

· În situații de excepție (evenimente, congrese, conferințe, târguri etc.) agenția poate opera modificări în structura programului, fără a afecta vizitarea obiectivelor turistice.

Compania aeriană și orele de zbor menționate în program sunt cu titlu informativ și pot fi schimbate. Agenția nu este responsabilă în cazul în care programul turistic nu poate fi realizat, parțial sau total, din cauza modificării orarului de zbor, întârzierii sau anulării curselor aeriene. Siguranța bagajelor pe durata transportului aerian cade în sarcina companiei aeriene.

· Taxele de aeroport sunt valabile la data întocmirii programului și pot fi modificate până la emiterea biletelor de avion.

· Pe durata circuitelor, sosirea la cazare se face de regulă seara, putând apărea întârzieri din cauza condițiilor de trafic, vreme, etc. Orele de sosire la cazare variază de la o zi la alta, în funcție de programul turistic. Agenția nu se face răspunzătoare pentru nerespectarea sau întârzierea programului turistic din cauza condițiilor de trafic (ambuteiaje, închiderea sau schimbarea anumitor sectoare de drum etc.), a vremii, a controalelor vamale sau a indisciplinei anumitor turiști (întârzieri, atitudini ofensatoare sau ostile față de ghizi, conducătorii auto etc.).

· Pentru programele care presupun obținerea vizei înainte de plecare, turiștii au obligația să trimită toate documentele solicitate agenției în termenul prevăzut de aceasta pentru a evita orice risc de a nu se obține viza din cauza timpului scurt până la plecare. În cazul în care obținerea vizei este condiționată de prezența fizică a turiștilor pentru interviu, aceștia au obligația de a se prezenta la data și ora la care s-a făcut programarea. Refuzul autorităților consulare de a acorda viza, din orice motiv care nu poate fi imputat agentiei, exonereaza agenția de la orice răspundere. Turiștilor cărora li s-a refuzat acordarea vizei, li se va returna întreaga sumă achitată în avans, mai puțin anumite costuri percepute de partenerii locali / companii aeriene pentru anularea excursiei, costurile variind în functie de data anulării serviciilor. Taxa de viză perceputa de Ambasade pentru procesarea vizelor nu se ramburseaza. În cazul în care turistul își planifică mai multe vacanțe succesive și nu trimite documentele la timp / nu se prezintă personal pentru obținerea vizei, agenția nu poate fi trasă la raspundere iar turistul are obligația de a-și obține singur viza necesară călătoriei.

· Pe durata croazierelor toate plățile efectuate ( băuturi, cumpărături, masaj etc ) se înregistrează pe cardul personal pe care fiecare turist îl primește la îmbarcare. Micul dejun și prânzul se servesc în regim bufet iar cina se servește ori în restaurantul bufet, ori a la carte ( cu meniu la alegere) fiecare pasager având o anumită masă rezervată, de la începutul până la sfârșitul croazierei. Bagajele, atât la îmbarcare cât și la debarcare, sunt transportate de personalul vasului. Seara, fiecare cabină primește un buletin informativ cu toate activitățile care au loc a doua zi ( excursii, spectacole etc ). Cabinele pot să difere din punct de vedere al confortului unele față de altele, cu toate acestea diferența de preț este dată de poziționarea acestora pe vas, cele aflate pe punțile superioare fiind de regulă mai scumpe. Cabinele rezervate la grupuri sunt de regulă cabine interioare / exterioare sau cu balcon, din categoria celor garantate (fără posibilitatea alegerii poziției pe o anumită punte) și se nominalizeaza cu cel mult o săptămână înainte de plecare. Agenția nu se face responsabilă în cazul în care apar nemulțumiri legate de acest aspect. De asemenea, linia de croazieră poate face un upgrade la una sau mai multe cabine (un schimb dintr-o categorie inferioară la o categorie superioară) fără o informare în prealabil și în mod aleatoriu iar agenția nu poate fi trasă la răspundere. În porturile în care oprește vasul, turiștii au posibilitatea să cumpere excursii de la biroul de turism aflat la bord sau să își facă propriul program, însotitorul roman neavand obligativitatea de a-i însoți.

· Agenția nu răspunde în cazul refuzului autorităților de la punctele de frontieră de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite să părăsească teritoriul propriu;

· Copiii minori pot călători doar: a) însoțiți de ambii părinți b) însoțiți de unul dintre părinți care să aibe acordul notarial al părintelui care nu călătorește ( sau încredințare prin hotărâre judecătorească definitivă, certificat de deces ); c) însoțiți de un adult cu certificat de cazier judiciar în original și acordul notarial al ambilor părinți. Copiii care nu au carte de identitate, vor clălători obligatoriu cu pașaportul.

· Turistul are obligația să se asigure că documentele de călătorie precum cartea de identitate sau pașaportul, nu sunt deteriorate (în special elementele de siguranță și/sau poza). Atenție: Cărtile de identitate romanești emise înainte de anul 2009 nu sunt recunoscute ca documente de călătorie în Norvegia. Pentru toate celelalte state din afara Uniunii Europene și pentru acele state pentru care cetățenii români nu au nevoie de viză de intrare, accesul se face pe baza pașaportului valabil cel puțin 6 luni de la data terminării călătoriei. Pentru țările în care cetățenii români au nevoie de viză de intrare, este necesar pașaportul valabil cel puțin 6 luni de la data terminării călătoriei. Anumite state nu permit accesul cu pașaport temporar sau nu aplică vize pe pașaport temporar, de aceea vă rugăm să consultați serviciul consular al țării în care intenționați să faceți deplasarea sau vă consultași în această privință cu agenția de turism. Atenție, persoanele recent căsătorite au obligația de a-și schimba Cartea de Identitate anulată de autorități (perforată/ tăiată).

· Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesară viza de intrare sau informații suplimentare legate de călătoria cetățenilor români în străinătate, accesați site-ul Poliției de Frontieră www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions .

· Pentru a evita eventuale situații de confuzii sau neînțelegeri, turiștii au obligația ca la înscriere să citească Condițiile Generale de Participare.

 

CONDIȚII DE REZERVARE:

• Pentru rezervare fermă, se va plăti o primă tranșă de 30% din contravaloarea programului, iar diferența se va achita cu minim 45 de zile înainte de data plecării.

• Pentru plecările în mai puțin de 45 de zile de la rezervare, se va achita integral.

 

ACTE NECESARE:

• Pentru călătoria în Australia aveți nevoie de viză; informațiile pentru documentația necesară vor fi puse la dispoziție de către agenția de turism.

 

OBSERVAȚII:

· Prezentul document constituie anexa la contractul de prestări servicii.

· Tarifele sunt in euro / persoană. Tarifele sunt valabile pentru grup de minim 15 persoane. În cazul în care nu se întrunește numărul minim menționat, prețul se poate majora cu până la 10%, dacă nu este precizat altfel. Această condiție este acceptată de cei înscriși la excursie automat, la semnarea contractului de prestări servicii turistice și nu constituie motiv de anulare. Numărul minim de participanți pentru a se organiza excursiile opționale este egal cu numarul minim de participanți pentru întregul program, dacă nu este precizat altfel. Sub acest număr, agenția poate majora prețul sau anula opționalul.

· În cazul în care turistul renunță la excursie, indiferent de motive, acesta va suporta următoarele penalități calculate din valoarea totală a excursiei:

· 30 % dacă retragerea se face până în 60 de zile înaintea începerii excursiei;

· 75 % dacă retragerea se face între 59 – 31 de zile înaintea începerii excursiei;

· 100 % dacă retragerea se face mai târziu de 30 zile înaintea începerii excursiei sau dacă turistul nu se prezintă la locul de plecare în ziua și la ora stabilită.

· Aceste penalizări se aplică în toate cazurile, cu excepția programelor cu croazieră, sau programe confirmate cu propriile reguli de achitare, anulare, penalizare (ex: programe de Paște, Crăciun, Revelion, Early Booking etc).

· Rezervările pentru pachetele de Crăciun /Revelion/ Paște/ Early Booking anulate, sunt supuse unor condiții speciale de penalizare:

· 50 % dacă retragerea se face până în 60 de zile înaintea începerii excursiei;

· 80 % dacă retragerea se face între 59 – 31 de zile înaintea începerii excursiei;

· 100 % dacă retragerea se face mai târziu de 30 zile înaintea începerii excursiei sau dacă turistul nu se prezintă la locul de plecare în ziua și la ora stabilită.

· În cazul programelor care includ croaziere, temenele se modifică, astfel:

· 40 % dacă retragerea se face cu 60 zile înaintea începerii excursiei;

· 100 % dacă retragerea se face mai târziu de 59 zile înaintea începerii excursiei sau dacă turistul nu se prezintă la locul de plecare în ziua și la ora stabilită.

· Clasificarea hotelurilor, restaurantelor, vasului de croazieră este cea oficial atribuită de organele de resort din țările respective.

· Pentru anumite facilități din hotel sau din cameră, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; în momentul sosirii la hotel, solicitați recepționerului sau conducătorului de grup să vă informeze cu exactitate asupra lor;

· Agenția noastră depune toate eforturile necesare pentru a vă respecta preferințele, dar nu putem garanta camere duble sau twin (pat matrimonial sau paturi separate), respectiv camere de fumători sau nefumători decât în limita disponibilității acestor facilități la hotelurile partenere;

· În situații de excepție (evenimente, congrese, conferințe, târguri etc.) agenția poate opera modificări în structura programului, fără a afecta vizitarea obiectivelor turistice.