AUSTRALIA, TASMANIA, NOUA ZEELANDĂ - Australia

   19 nopti / 22 zile - de la 6990 €
Verifica tarifele pentru acest hotel in perioada dorita de tine
Loc in camera dubla
De la

24 Octombrie 2023

Pana la

14 Noiembrie 2023

6990 € / pers

Un circuit la capătul lumii, dedicat călătorilor de cursă lungă, exploratorilor de civilizații avansate și tradiții aparte, iubitorilor de peisaje sălbatice, unice și paradisiace.

Australia – unicitate, biodiversitate, multiculturalism: o țară cu nenumărate naționalități și culturi religioase, un cadru al diversității sociale, un ecosistem delicat cu o faună unică, casă pentru multe din minunile naturale ale lumii, o îmbinare de tehnologie și tradiție.

Noua Zeelandă – sora mai mică a Australiei, cu doar 4,5 mil locuitori, este un parc în aer liber; leagăn al civilizației Maori, o biodiversitate unicat cu o climă unică - patru anotimpuri în aceeași zi – o faună specifică (inexistența prădătorilor naturali), un relief aparte – factor inspirațional pentru renumita trilogie “Stăpânul Inelelor”.

 

Ziua 1 (marți, 24.10.2023). BUCUREȘTI – DOHA

  • Ne vom întâlni la ora 15:00 în Aeroportul ‘Henri Coandă’ cu reprezentatul agenției.
  • Plecare spre Doha cu zborul QR 222 (17:15 – 21:45).

 

Ziua 2 (miercuri, 25.10.2023). DOHA – MELBOURNE (AUSTRALIA)

  • Escală la Doha și plecare spre Melbourne, inima Australiei de sud, cu zborul QR 988 (01:35 – 23:05).
  • După formalitățile de sosire ne vom deplasa la hotel.
  • Cazare în Melbourne la hotel de 4* (Crowne Plaza Melbourne sau similar).

 

Ziua 3 (joi, 26.10.2023). MELBOURNE / excursie în Parcul Național PHILLIP ISLAND cu cină

  • Dimineața vom face un tur al orașului Melbourne. Vom vedea cartierul de afaceri, Victoria Arts Centre, a cărui construcție a costat 170 milioane AUD, Grădinile Fitzroy și căsuța Căpitanului Cook, Grădina Botanică, aglomerata Queen Victoria Market, cea mai mare piață deschisă din emisfera sudică, catedrala catolică Patrick.
  • În continuare puteți participa la excursia opțională în Parcul Natural Phillip Island, unde se desfășoară una dintre cele mai populare atracții ale Australiei - parada pinguinilor; în fiecare seară, la apus, pinguinii pitici, cea mai mică specie de pinguini din lume, ies din mare și se îndreaptă spre cuiburile lor din dunele de nisip de pe mal. În această excursie veți mai vizita Rezervația Koala și expoziția Antarctic Journey. Revenire la hotel seara târziu.

» Notă: Excursia include transport, intrări, acces pe platforma Penguins Plus  - vedere premium, cină, însoțitor român și ghid local. Cost suplimentar pentru minimum 15 persoane: 245 €/persoană.

  • Cazare în Melbourne la hotel de 4* (Crowne Plaza Melbourne sau similar).
  • Mese: mic dejun la hotel.

 

Ziua 4 (vineri, 27.10.2023). MELBOURNE / GREAT OCEAN ROAD cu dejun inclus

  • Timp liber la dispoziție pentru plimbări și vizite individuale.
  • Opțional puteți face o excursie de-a lungul Great Ocean Road, o șosea de 240 km lungime, construită între orașele Torquay și Allansford de către soldații întorși din Primul Război Mondial și dedicată celor căzuți în război. Traseul excursiei parcurge aproximativ trei sferturi din acest drum, înscris în patrimoniul Australiei și considerat cel mai mare memorial de război din lume.
  • Prima oprire va fi la Torquay, oraș renumit pentru plajele sale, apreciate de iubitorii de surf, unde veți face o oprire foto la Arcul Memorial ce marchează extremitatea estică a Great Ocean Road.
  • Veți trece prin orășelul Lorne și vă veți opri la Kenett River, unul dintre cele mai potrivite locuri pentru a admira ursuleții koala în mediul lor natural.
  • Veți ajunge la cel mai renumit obiectiv de pe traseu, Twelve Apostles (Cei 12 Apostoli), un grup de coloane masive din calcar ce se ridică din apele oceanului. Pe coasta dominată de faleze abrupte, numită și ”Coasta Naufragiilor”, veți vedea și Loch Ard Gorge, locul unui faimos naufragiu petrecut în 1878, cu doar doi supraviețuitori.

» Notă: Excursia include transport, intrări, dejun (2 feluri),  însoțitor român și ghid local. Cost suplimentar pentru grup de minimum 15 persoane: 185 €/persoană.

  • Cazare în Melbourne la hotel de 4* (Crowne Plaza Melbourne sau similar).
  • Mese: mic dejun la hotel.

 

Ziua 5 (sâmbătă, 28.10.2023). MELBOURNE – HOBART (TASMANIA)

  • Zbor către Hobart, capitala Tasmaniei și cel de-al doilea oraș ca vechime din Australia, fondat în 1804, cu rolul de colonie penitenciară.
  • Vom explora orașul Hobart, situat la poalele Muntelui Wellington, pe malul râului Derwent unde vom vedea: clădirile Parlamentului, Primăriei și Guvernului, Salamanca Place, unde fostele depozite din epoca georgiană au fost restaurate și transformate în restaurante, galerii de artă și baruri, biserica anglicană George, parcurile Princes și St. David, cazarma Angelsea, cea mai veche cazarmă folosită încă de armata australiană.
  • Pentru că suntem în Tasmania este obligatoriu să vedem “diavolul tasmanian”. De aceea, vom merge în vizită la Bonorong Wildlife Park, sanctuar unde sunt îngrijite și protejate diverse specii de animale, dintre care unele pe cale de dispariție. Vom vedea diavoli tasmanieni, wombat, ursuleți koala, canguri, echidna, papagali, păsări Emu și multe altele; cu acordul îngrijitorilor vom încerca să hrănim cangurul de pădure, un animal ce se găsește în libertate doar pe Insula Maria și în parcul național Mt. William.
  • Cazare în Hobart la hotel de 3* (Crowne Plaza Hobart sau similar).
  • Mese: mic dejun la hotel.

 

Ziua 6 (duminică, 29.10.2023).  HOBART / PORT ARTHUR cu dejun inclus

  • Timp liber la dispoziție sau excursie opțională la situl istoric Port Arthur, fosta colonie penitenciară înființată în 1833, parte a Australian Convict Sites, grup de 11 astfel de situri, inclus în Patrimoniul Mondial UNESCO în 2010.
  • Pe traseul spre Port Arthur veți admira câteva priveliști spectaculoase: Pirates Bay (Golful Piraților), Tasman Arch (Arcul Tasmanian), Devils Kitchen (Bucătăria Diavolului) și alte formațiuni stâncoase spectaculoase din Parcul Național Tasmanian, modelate de valurile oceanului.
  • Ajunși la destinație veți face un tur pietonal însoțiți de ghidul local, care vă va prezenta Port Arthur și istoria sa, apoi vă veți îmbarca pentru o mini-croazieră în golf. Timp liber la dispoziție pentru a continua explorarea clădirilor istorice și grădinilor.
  • Pe drumul de întoarcere spre Hobart vă veți opri la o cramă, unde veți degusta brânzeturi și vinuri locale.

» Notă: Excursia include transport, intrări, degustare de vinuri și brânzeturi, croazieră, însoțitor român și ghid local. Cost suplimentar pentru grup de minimum 15 persoane: 179 €/persoană.

  • Cazare în Hobart la hotel de 3* (Crowne Plaza Hobart sau similar).
  • Mese: mic dejun la hotel.

 

Ziua 7 (luni, 30.10.2023). HOBART – CAIRNS

  • Transfer la aeroport pentru zborul cu escală, către Cairns, orașul-poartă de acces spre Marea Barieră de Corali.
  • După formalitățile de sosire, transfer la hotel și timp liber.
  • Cazare în Cairns la hotel de 4* (Crystalbrook Flynn sau similar).
  • Mese: mic dejun la hotel.

 

Ziua 8 (marți, 31.10.2023). CAIRNS – MAREA BARIERĂ DE CORALI

  • Ne vom deplasa pe jos până în port și ne vom îmbarca pe catamaran pentru una din cele mai interesante excursii: Marea Barieră de Corali, sit inclus în Patrimoniul Mondial UNESCO de peste 40 de ani. Vom primi explicații de la un ghid naturalist despre varietatea speciilor acestui ecosistem, unul dintre cele mai bogate și complexe din lume.
  • Vom debarca la Michaelmas Cay, o insuliță nisipoasă înconjurată de un recif spectaculos, declarată Parc Național și zonă protejată pentru păsările migratoare. Aici vom avea ocazia să urmărim momentul hrănirii peștilor și să admirăm coralii și incredibila diversitate de specii de pești tropicali - un spectacol unic! Sunt incluse turul cu semi-submarinul, echipamentul de snorkeling, prânzul bufet. Opțional se pot face scufundări cu tub de oxigen, pentru a admira Marea Barieră de Corali în profunzime (înscrierea și plata la fața locului).
  • După-amiază vom reveni la Cairns, unde vom avea timp liber la dispoziție.
  • Cazare în Cairns la hotel de 4* (Crystalbrook Flynn sau similar).
  • Mese: mic dejun la hotel, dejun.

 

Ziua 9 (miercuri, 01.11.2023). CAIRNS / pădurea tropicală KURANDA – BRISBANE

  • Timp liber la dispoziție sau excursie opțională în pădurea tropicală Kuranda, situată la 25 km de Cairns. În sătucul Kuranda, care atrage vizitatori de peste un secol, doritorii pot vizita atracțiile locale, cu nume sugestive (Grădina Koala, Sanctuarul Fluturilor, Lumea Păsărilor) și piața locală unde își expun lucrările artiștii aborigeni .
  • Apoi vă veți urca în Kuranda Skyrail Rainforest Cableway, telecabina ce vă va oferi o vedere de la înălțime a celei mai vechi păduri tropicale din lume. Pe traseu puteți face opriri în stațiile Barron Falls și Red Peak, pentru a vizita Centrul de Informare și, respectiv, a vă plimba prin pădure.
  • Traseul se încheie la terminalul Smithfield, de unde vă veți întoarce la hotel.

» Notă: Excursia include transport, intrare Heritage Class, bilet Skyrail (un sens), dejun BBQ, însoțitor român și ghid local. Cost suplimentar pentru minimum 15 persoane: 210 €/persoană.

  • Transfer la aeroport pentru zborul către Brisbane, al treilea ca mărime din Australia, cu o populație multiculturală (32% din locuitori sunt născuți în străinătate).
  • Cazare în Brisbane la hotel de 4* (Crystalbrook Flynn sau similar).
  • Mese: mic dejun la hotel.

 

Ziua 10 (joi, 02.11.2023). BRISBANE

  • Tur panoramic de oraș: vom trece pe lângă Grădina Botanică, Casa Parlamentului, Clădirea primăriei cu vedere la King George Square, centru al orașului. Vom traversa apoi râul pe Story Bridge, pe lângă Centrul Cultural și al Artelor și vom ajunge la South Bank Parklands, promenada verde, creată pe locul în care a fost Expo 88. De la punctul de observare de pe muntele Coot-tha vom admira panorama orașului Brisbane și a împrejurimilor sale.
  • Vom face și o mini-croazieră de-a lungul Râului Brisbane, prilej de a admira, dintr-o altă perspectivă, cele mai importante edificii și suburbiile orașului, dar și natura înconjurătoare.
  • Cazare în Brisbane la hotel de 4*( Hotel Grand Chancellor Brisbane sau similar).
  • Mese: mic dejun la hotel.

 

Ziua 11 (vineri, 03.11.2023). BRISBANE – AUCKLAND (NOUA ZEELANDĂ)

  • Transfer la aeroport pentru zborul spre Auckland, vechea capitală și cel mai mare oraș al Noii Zeelande.
  • După formalitățile de sosire, transfer la hotel și timp liber.
  • Cazare în Auckland la hotel de 4* (Grand Millennium sau similar).
  • Mese: mic dejun la hotel.

 

Ziua 12 (sâmbătă, 04.11.2023). AUCKLAND

  • Dimineața vom face un tur al orașului Auckland și vom vedea impresionantul Harbour Bridge, simbol al orașului, cartierul Viaduct Harbour, fost port comercial complet restaurat, Auckland Domain – cel mai vechi parc din Auckland, situat pe vechiul crater vulcanic Pukekawa, în care în 1929 a fost inaugurat Auckland War Memorial Museum, pe care îl vom vizita și noi.
  • Vom continua vizitele în inima geografică și economică a metropolei – Central Business District (CBD), locul în care William Hobson, primul guvernator al Noii Zeelande, a fondat orașul în anul 1840. Printre edificiile reprezentative din CBD se numără Catedrala Catolică St. Patrick & St. Joseph și turnul de telecomunicații Sky Tower (328 m), de pe a cărui platformă de observare vom avea o altă perspectivă asupra pitorescului Auckland.
  • După-amiază vom merge să aflăm câte ceva despre rugby și despre echipa națională a Noii Zeelande într-un muzeu interactiv, All Blacks Experience.
  • Cazare în Auckland la hotel de 4* (Grand Millennium sau similar).
  • Mese: mic dejun la hotel.

 

Ziua 13 (duminică, 05.11.2023). AUCKLAND – WAITOMO – ROTORUA

  • Plecând spre sud vom ajunge la peștera Viermilor luminoși de la Waitomo, unde vom vedea catacombele, camera pentru banchet, orga și nu în ultimul rând Catedrala – cea mai mare încăpere a peșterii; vizita va culmina cu o plimbare cu barca prin grota viermilor.
  • În continuare ne vom îndrepta spre vest, spre Rotorua, zona renumită pentru gheizere și izvoare termale, dar și pentru conservarea fascinantei culturi Maori. Vom vizita Parcul Geotermal Te Puia din Valea Te Whakarewarewa, bogată în gheizere, bazine cu nămol și izvoare termale. Aici funcționează Māori Arts & Crafts Institute (Institutul pentru Arte și Meșteșuguri Maori), cu secții de țesut și de sculptură în piatră, lemn, os.
  • Seara ne vom bucura de o experiență culturală deosebită în Te Po, un banchet Maori autentic. Vom participa la ceremonia de primire tradițională a populației maori și vom degusta o cină specifică.
  • Cazare în Rotorua la hotel de 4* (Sudima Lake Rotorua sau similar).
  • Mese: mic dejun la hotel, dejun la un restaurant local, cină tipică.

 

Ziua 14 (luni 06.11.2023).  ROTORUA – MATAMATA – AUCKLAND

  • Prima vizită din această zi o vom face la National Kiwi Hatchery, unde vom afla povestea de succes a salvării păsării naționale a Noii Zeelande, pasărea kiwi, amenințată la un moment dat cu dispariția.
  • În continuare ne vom îndrepta spre Matamata, unde vom vizita Hobbiton Movie Set, platoul cinematografic de peste 5 ha, unde a fost filmată renumita trilogie „Hobbitul”. Vom descoperi locuințele acestor personaje și vom afla numeroase detalii despre realizarea trilogiei. De asemenea, ne vom bucura de un dejun-bufet într-un cadru ce poartă amprenta zobiților.
  • Vom reveni la hotelul din Auckland și vom avea timp liber la dispoziție.
  • Cazare în Auckland la hotel de 4* (Grand Millennium sau similar).
  • Mese: mic dejun la hotel, dejun.

 

Ziua 15 (marți, 07.11.2023). AUCKLAND – CHRISTCHURCH

  • Transfer la aeroport pentru zborul spre Christchurch, Orașul Grădină, cel mai mare din Insula de Sud, care impresionează prin arhitectura sa și prin numeroasele parcuri și grădini care l-au făcut celebru pe plan internațional.
  • În apropierea aeroportului din Christchurch se află o bază pentru Programele Antarctice ale SUA, Noii Zeelande și Italiei, dar și Centrul Antarctic Internațional care oferă vizitatorilor o experiență unică a magiei Antarcticii și pe care, dacă timpul ne va permite, îl vom vizita și noi.
  • O altă atracție a orașului este plimbarea pe Râul Avon, străjuit de sălcii și stejari, printre care se zăresc frumoase clădiri din piatră, cu o barcă împinsă cu prăjina.
  • În centrul orașului pot fi văzute edificii reconstruite după devastatorul cutremur din 22 februarie 2011, dar și renumita Transitional Cathedral (Catedrala Temporară), care trebuia să o înlocuiască doar temporar pe cea afectată serios de cutremur, însă a devenit permanentă.
  • Cazare în Christchurch la hotel de 4* (Distinction Christchurch Hotel sau similar).
  • Mese: mic dejun la hotel.

Ziua 16 (miercuri, 08.11.2023). CHRISTCHURCH – QUEENSTOWN

  • Vom pleca spre sud-vest, traversând Câmpiile Canterbury, situate între Coasta Pacificului și Alpii de Sud. Pe traseu vom avea ocazia sa admirăm lacurile Tekapo și Pukaki, iar dacă cerul va fi senin, vom vedea în depărtare Muntele Cook, cel mai înalt din Noua Zeelandă (3724 m), situat in Parcul Național Aoraki/Mt. Cook.
  • Oprire la magazinul de fructe al familiei Jones, nu numai pentru a degusta produsele renumitei ferme, ci și pentru a vizita încântătoarea grădină de lângă magazin.
  • Seara vom sosi la Queenstown, principala stațiune montană din țară și cea mai faimoasă destinație din Insula de Sud, situată pe malul lacului Wakatipu, cel mai lung din Noua Zeelandă (80 km).
  • Cazare în Queenstown la hotel de 4* (Copthorne Hotel & Resort Lakefront sau similar).
  • Mese: mic dejun la hotel, dejun la un restaurant local.

Ziua 17 (joi, 09.11.2023). QUEENSTOWN / MILFORD SOUND

  • Timp liber la dispoziție sau excursie opțională cu autocarul și vaporașul la Milford Sound, fiord spectaculos, sculptat de ghețari de-a lungul multor milioane de ani, situat în Parcul Național Fiordland. Această zi va rămâne de referință pentru iubitorii peisajelor grandioase!
  • Veți parcurge un traseu captivant, urmând văile munților maiestuoși, ajungând în jurul prânzului la Milford Sound, unde vă veți îmbarca pe nava de croazieră și veți străbate minunatul fiord până în apropierea ieșirii la Marea Tasmaniei, admirând munți înalți acoperiți de păduri, stânci uriașe și cascade spectaculoase! De asemenea, veți putea observa fauna specifică acestei regiuni, îndeosebi delfini, foci și pinguini.

» Notă: Excursia include transport terestru și naval, însoțitor român și ghid local. Cost suplimentar pentru grup de minimum 10 persoane: 155 €/persoană.

  • Cazare în Queenstown la hotel de 4* (Copthorne Hotel & Resort Lakefront sau similar).
  • Mese: mic dejun la hotel.

Ziua 18 (vineri, 10.11.2023). QUEENSTOWN – SYDNEY  (AUSTRALIA)

  • Transfer la aeroport pentru zborul spre Sydney, capitala statului New South Wales și cel mai vechi, mai mare și mai important oraș al Australiei.
  • După formalitățile de sosire, transfer la hotel și timp liber.
  • Cazare în Sydney la hotel de 3.5* (ParkRoyal Darling Harbour sau similar).
  • Mese: mic dejun la hotel.

 

Ziua 19 (sâmbătă, 11.11.2023). SYDNEY

  • Vom vizita Sydney, oraș plin de istorie din vremurile coloniale, cu o diversitate arhitectonică impresionantă și cu cel mai renumit port turistic din lume. Vom străbate zona istorică ”Rocks”, zona comercială, clădirile istorice de pe strada Macquarie (Parlamentul, Monetăria, Hyde Park Barracks).
  • Vom face un popas la Macquarie’s Chair pentru o vedere panoramică asupra Podului Portului Sydney și a faimoasei clădiri a Operei, un centru multicultural, gazdă a peste 1500 de spectacole pe an.
  • Vom continua cu cartierul cosmopolit Kings Cross, faleza The Gap, Plaja Bondi și cartierul victorian Paddington , cu clădiri din secolele 19 si 20, leagănul dezvoltării orașului.
  • Opțional, puteți urca în Sydney Tower Eye (309 m), pentru a vă bucura de priveliștea unică a orașului văzut de sus. Cost suplimentar: 30 €/persoană.
  • Cazare în Sydney la hotel de 3.5* (ParkRoyal Darling Harbour sau similar).
  • Mese: mic dejun la hotel.

 

Ziua 20 (duminică, 12.11.2023). SYDNEY  / Parcul Național BLUE MOUNTAINS cu dejun inclus

  • Timp liber la dispoziție pentru plimbări și vizite individuale.
  • Opțional puteți face o excursie (cu dejun inclus) la Featherdale Wildlife Park & Blue Mountains Scenic World.
  • La Featherdale Wildlife Park veți face cunoștință cu fauna specifică Australiei: canguri, koala, emu, câini dingo, diavoli tasmanieni etc.
  • Parcul Național Blue MountainsUNESCO, situat la vest de Sydney, are un nume ce provine de la culoarea albăstruie a eucalipților și vaporii uleiurilor eterice albăstrui emanați de aceștia. Cunoscut pentru un peisaj spectaculos cu nenumăratele canioane, văi abrupte și formațiuni stâncoase pitorești, cu așezări cu pensiuni primitoare, galerii de artă și grădini. La Scenic World veți trăi experiențe de neuitat, călătorind cu Scenic Skyway, telecabina care vă poartă peste o ravenă cu adâncimea de 270 m, Scenic Cableway, care coboară în adâncul văii Jamison și Scenic Railway, cea mai abruptă cale ferată din lume, cu o pantă de 52 grade.
  • La întoarcere vă veți opri la punctul de belvedere Echo Point, de unde puteți admira Valea Jamison și spectaculoasele formațiuni stâncoase The Three Sisters (Cele trei surori) și veți face o pauză în orășelul Leura.

» Notă: Excursia include transport, intrări, dejun la restaurant local, însoțitor român și ghid local. Cost suplimentar pentru grup de minimum 15 persoane: 195 €/persoană.

  • Cazare în Sydney la hotel de 3.5* (ParkRoyal Darling Harbour sau similar).
  • Mese: mic dejun la hotel.

 

Ziua 21 (luni, 13.11.2023). SYDNEY – DOHA

  • Timp liber la dispoziție pentru plimbări și vizite individuale.
  • Opțional vizită la Opera din Sydney urmată de o mini-croazieră cu dejun în portul Sydney.

» Notă: Excursia include transport terestru și naval, dejun pe vas, intrări, însoțitor român și ghid local. Cost suplimentar pentru grup de minimum 15 persoane: 79 €/persoană.

  • Transfer la aeroport pentru zborul spre Doha QR 909 (22:00 – 04:50).
  • Mese: mic dejun la hotel.

 

Ziua 22 (marți, 14.11.2023). DOHA – BUCUREȘTI

  • Escală la Doha și continuare spre București cu zborul QR 221 (08:50 – 13:00).

 

CONDIȚII DE REZERVARE:

  • Pentru rezervare fermă, se va plăti o primă tranșă de 30% din contravaloarea programului, iar diferența se va achita cu minimum 30 de zile înainte de data plecării.
  • Pentru plecările în mai puțin de 30 de zile de la rezervare, se va achita integral.

ACTE NECESARE:

  • Pentru călătorie aveți nevoie de pașaport valabil cel puțin 6 luni de la data întoarcerii în țară.

OBSERVAȚII:

  • Prezentul document constituie anexa la contractul de prestări servicii.
  • Tarifele sunt in euro / persoană. Tarifele sunt valabile pentru grup de minimum 20 persoane. În cazul în care nu se întrunește numărul minim menționat, prețul se poate majora cu până la 10%, dacă nu este precizat altfel. Această condiție este acceptată de cei înscriși la excursie automat, la semnarea contractului de prestări servicii turistice și nu constituie motiv de anulare. Numărul minim de participanți pentru a se organiza excursiile opționale este egal cu numărul minim de participanți pentru întregul program, dacă nu este precizat altfel. Sub acest număr, agenția poate majora prețul sau anula opționalul.
  • În cazul în care turistul renunță la excursie, indiferent de motive, acesta va suporta următoarele penalități calculate din valoarea totală a excursiei:
  • 30 % dacă retragerea se face până în 60 de zile înaintea începerii excursiei;
  • 75 % dacă retragerea se face între 59 - 31 de zile înaintea începerii excursiei;
  • 100 % dacă retragerea se face mai târziu de 30 zile înaintea începerii excursiei sau dacă turistul nu se prezintă la locul de plecare în ziua și la ora stabilită.
  • Aceste penalizări se aplică în toate cazurile, cu excepția programelor cu croazieră, sau programe confirmate cu propriile reguli de achitare, anulare, penalizare (ex: programe de Paște, Crăciun, Revelion, Early Booking etc).
  • Rezervările pentru pachetele de Crăciun /Revelion/ Paște/ Early Booking anulate, sunt supuse unor condiții speciale de penalizare:
  • 50 % dacă retragerea se face până în 60 de zile înaintea începerii excursiei;
  • 80 % dacă retragerea se face între 59 - 31 de zile înaintea începerii excursiei;
  • 100 % dacă retragerea se face mai târziu de 30 zile înaintea începerii excursiei sau dacă turistul nu se prezintă la locul de plecare în ziua și la ora stabilită.
  • În cazul programelor care includ croaziere, temenele se modifică, astfel:
  • 40 % dacă retragerea se face cu 65 zile înaintea începerii excursiei;
  • 100 % dacă retragerea se face mai târziu de 64 zile înaintea începerii excursiei sau dacă turistul nu se prezintă la locul de plecare în ziua și la ora stabilită.
  • Clasificarea hotelurilor, restaurantelor, vasului de croazieră este cea oficial atribuită de organele de resort din țările respective.
  • Pentru anumite facilități din hotel sau din cameră, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; în momentul sosirii la hotel, solicitați recepționerului sau conducătorului de grup să vă informeze cu exactitate asupra lor;
  • Agenția noastră depune toate eforturile necesare pentru a vă respecta preferințele, dar nu putem garanta camere duble sau twin (pat matrimonial sau paturi separate), respectiv camere de fumători sau nefumători decât în limita disponibilității acestor facilități la hotelurile partenere;
  • În situații de excepție ( evenimente, congrese, conferințe, târguri etc. ) agenția poate opera modificări în structura programului, fără a afecta vizitarea obiectivelor turistice.
  • Compania aeriană și orele de zbor menționate în program sunt cu titlu informativ și pot fi schimbate. Agenția nu este responsabilă în cazul în care programul turistic nu poate fi realizat, parțial sau total, din cauza modificării orarului de zbor, întârzierii sau anulării curselor aeriene. Siguranța bagajelor pe durata transportului aerian cade în sarcina companiei aeriene.
  • Taxele de aeroport sunt valabile la data întocmirii programului și pot fi modificate până la emiterea biletelor de avion.
  • Pe durata circuitelor, sosirea la cazare se face de regulă seara, putând apărea întârzieri din cauza condițiilor de trafic, vreme, etc. Orele de sosire la cazare variază de la o zi la alta, în funcție de programul turistic. Agenția nu se face răspunzătoare pentru nerespectarea sau întârzierea programului turistic din cauza condițiilor de trafic (ambuteiaje, închiderea sau schimbarea anumitor sectoare de drum etc.), a vremii, a controalelor vamale sau a indisciplinei anumitor turiști (întârzieri, atitudini ofensatoare sau ostile față de ghizi, conducătorii auto etc.).
  • Pentru programele care presupun obținerea vizei înainte de plecare, turiștii au obligația să trimită toate documentele solicitate agenției în termenul prevăzut de aceasta pentru a evita orice risc de a nu se obține viza din cauza timpului scurt până la plecare. În cazul în care obținerea vizei este condiționată de prezența fizică a turiștilor pentru interviu, aceștia au obligația de a se prezenta la data și ora la care s-a făcut programarea. Refuzul autorităților consulare de a acorda viza, din orice motiv care nu poate fi imputat agenției, exonerează agenția de la orice răspundere. Turiștilor cărora li s-a refuzat acordarea vizei, li se va returna întreaga sumă achitată în avans, mai puțin anumite costuri percepute de partenerii locali / companii aeriene pentru anularea excursiei, costurile variind în funcție de data anulării serviciilor. Taxa de viză perceputa de Ambasade pentru procesarea vizelor nu se rambursează. În cazul în care turistul își planifică mai multe vacanțe succesive și nu trimite documentele la timp / nu se prezintă personal pentru obținerea vizei, agenția nu poate fi trasă la răspundere iar turistul are obligația de a-și obține singur viza necesară călătoriei.
  • Pe durata croazierelor toate plățile efectuate ( băuturi, cumpărături, masaj etc ) se înregistrează pe cardul personal pe care fiecare turist îl primește la îmbarcare. Micul și prânzul se servesc în regim bufet iar cina se servește ori în restaurantul bufet, ori a la carte ( cu meniu la alegere) fiecare pasager având o anumită masă rezervată, de la începutul până la sfârșitul croazierei. Bagajele, atât la îmbarcare cât și la debarcare, sunt transportate de personalul vasului. Seara, fiecare cabină primește un buletin informativ cu toate activitățile care au loc a doua zi ( excursii, spectacole etc ). Cabinele pot să difere din punct de vedere al confortului unele față de altele, cu toate acestea diferența de preț este dată de poziționarea acestora pe vas, cele aflate pe punțile superioare fiind de regulă mai scumpe. Cabinele rezervate la grupuri sunt de regulă cabine interioare / exterioare sau cu balcon, din categoria celor garantate (fără posibilitatea alegerii poziției pe o anumită punte) și se nominalizează cu cel mult o săptămână înainte de plecare. Agenția nu se face responsabilă în cazul în care apar nemulțumiri legate de acest aspect. De asemenea, linia de croazieră poate face un upgrade la una sau mai multe cabine (un schimb dintr-o categorie inferioară la o categorie superioară) fără o informare în prealabil și în mod aleatoriu iar agenția nu  poate fi trasă la răspundere. În porturile în care oprește vasul, turiștii au posibilitatea să cumpere excursii de la biroul de turism aflat la bord sau să își facă propriul program, însoțitorul roman neavând obligativitatea de a-i însoți.
  • Agenția nu răspunde în cazul refuzului autorităților de la punctele de frontieră de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite să părăsească teritoriul propriu;
  • Copiii minori pot călători doar: a) însoțiți de ambii părinți b) însoțiți de unul dintre părinți care să aibă acordul notarial al părintelui care nu călătorește ( sau încredințare prin hotărâre judecătorească definitivă, certificat de deces ); c) însoțiți de un adult cu certificat de cazier judiciar în original și acordul notarial al ambilor părinți. Copiii care nu au carte de identitate, vor călători obligatoriu cu pașaportul.
  • Turistul are obligația să se asigure că documentele de călătorie precum cartea de identitate sau pașaportul, nu sunt deteriorate (în special elementele de siguranță și/sau poza). Atenție: Cărțile de identitate romanești emise înainte de anul 2009 nu sunt recunoscute ca documente de călătorie în Norvegia. Pentru toate celelalte state din afara Uniunii Europene și pentru acele state pentru care cetățenii români nu au nevoie de viză de intrare, accesul se face pe baza pașaportului valabil cel puțin 6 luni de la data terminării călătoriei. Pentru țările în care cetățenii români au nevoie de viză de intrare, este necesar pașaportul valabil cel puțin 6 luni de la data terminării călătoriei. Anumite state nu permit accesul cu pașaport temporar sau nu aplică vize pe pașaport temporar, de aceea vă rugăm să consultați serviciul consular al țării în care intenționați să faceți deplasarea sau vă consultași în această privință cu agenția de turism. Atenție, persoanele recent căsătorite au obligația de a-și schimba Cartea de Identitate anulată de autorități (perforată/ tăiată).
  • Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesară viza de intrare sau informații suplimentare legate de călătoria cetățenilor români în străinătate, accesați site-ul Poliției de Frontieră politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions .
  • Pentru a evita eventuale situații de confuzii sau neînțelegeri, turiștii au obligația ca la înscriere să citească Condițiile Generale de Participare;
Hotel:
AUSTRALIA, TASMANIA, NOUA ZEELANDĂ
Melbourne, Australia
Transport: Avion
Cazare: 19 nopti / 22 zile
Tarif: Incepand de la de la 6990 € / pers
Tip oferta: Circuite
Incluse in pachet:
  •  Transport transcontinental cu avionul București – Melbourne și Sydney – București;
  •  Transport local cu avionul: Melbourne – Hobart / Hobart -– Cairns / Cairns – Brisbane / Brisbane – Auckland / Auckland – Christchurch / Queenstown – Sydney;
  •  Taxele de aeroport;
  •  19 nopți cazare la hoteluri de 4* și 3* (norme locale), cu mic dejunuri incluse;
  •  4 dejunuri și 1 cină;
  •  Intrările la toate obiectivele turistice conform programului;
  •  Taxele de mediu;
  •  Transport conform program;
  •  Ghizi locali pe parcursul vizitelor;
  •  Însoțitor român vorbitor de engleză pe tot parcursul programului.
Nu sunt incluse in pachet:
  • Alte cheltuieli decât cele menționate ca fiind incluse;
  • Băuturile alcoolice și nealcoolice;
  • Cheltuieli de natură personală;
  • Taxa de viză și pentru turism – Australia (se obține online prin intermediul agenției): GRATUITĂ;
  • Taxa de viză și pentru turism – Noua Zeelandă (se obține online prin intermediul agenției): 45 €/persoană;
  • Bacșișuri pentru ghizi locali și șoferi (95 €/persoană, sumă ce se va înmâna conducătorului de grup);
  • Excursii opționale: • Phillip Island (acces platformă cu vedere premium și cină): 245 €/persoană; • Great Ocean Road (cu dejun inclus): 185 €/persoană; • Port Arthur & Puddleduck Vineyard (cu degustare de vin și brânzeturi incluse): 179 €/persoană; •
  • Excursii opționale: • Pădurea tropicală Kuranda (cu dejun inclus): 210 €/persoană; • Milford Sound (cu dejun inclus): 155 €/persoană; • Tower Eye Sydney: 30 €/persoană; • Parcul Național Blue Mountains ( cu dejun inclus): 195 €/persoană;
  • Excursii opționale: • Opera din Sydney & mini-croazieră cu dejun inclus: 79 €/persoană;
  • Asigurare medicală și asigurare storno (recomandate).
Ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia de turism Free Spirit Travel nu este responsabila pentru eventualele neconcordante ce pot aparea intre informatiile privind tarifele din site si informatiile primite direct de la reprezentantii Free Spirit Travel (consultantii de vanzari). Informatiile primite de la reprezentantii Free Spirit Travel vor avea intotdeauna prioritate.