Milennium Plaza 5* – Dubai - Emiratele Arabe Unite
7 nopti/8 zile - 800 €
Hotel:
Milennium Plaza 5* – Dubai
Dubai, Emiratele Arabe Unite
Transport: Avion
Cazare: 7 nopti/8 zile
Pret: Incepand de la 800 euro / persoana
Tip oferta: Sejururi

Incluse in pachet:
  • Transport cu avionul Bucuresti – Dubai – Bucuresti cu compania Fly Dubai;
  • 1 bagaj de cala de 20 kg si 1 bagaj de cabina de 7 kg;
  • 7 nopti cazare in Superior Room;
  • Mic dejun;
  • Asistenta turistica in limba romana pe toata perioada sejurului;
  • Taxele de aeroport si catering (se pot modifica). Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei, respectiv luna septembrie, anul 2020. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion, agentia isi rezerva dreptul de a modifica vloarea acestora.

Nu sunt incluse in pachet:
  • asigurare medicala de calatorie si storno.
  • taxa de sejur (Tourism Dirham); clientii vor achita aceasta taxa direct la hotel, dupa sosire. ( aprox 6 USD/ camera/ noapte la hotel 5*)
Loading...

Milennium Plaza 5* – Dubai

  •  
  •  
  •   

Situat în cartierul Bur Dubai ușor de accesabil în Parcul Safa, Millennium Plaza Hotel Dubai oferă o punte de soare, o piscină interioară și un teren de golf. Acest hotel prestigiu funcționează din 2011. Dotat cu un magazin de suveniruri, un magazin de cadouri și un magazin de înfrumusețare, hotelul oferă cazare cu parcare gratuită la fața locului.

Localizare
Hotelul este situat în cartierul financiar din Dubai, în apropiere de The Tower. Vă veți bucura de vizita la Parcul acvatic Wild Wadi care se află la 20 minute cu mașina de hotel. Stația Al Jafiliya se află la 25 minute de mers pe jos.

Camere
Hotelul are 398 camere, care includ mașini de cafea/ceai, zonă de luat masa și zonă de bucătărie. Proprietatea oferă camere nefumătoare cu vedere la munte. Băile spațioase au un duș separat, un uscător și cearceafuri de baie.

Mâncare și Băutură
În fiecare zi este servit un mic dejun continental. Meniul restaurantului oferă preparate din bucătăria local. La barul snacks-uri vă puteți bucura de o gamă largă de băuturi răcoritoare. Puteți lua masa la Diademas, la 100 metri de hotel.

Un mic dejun bufet este servit la prețul de AED 89 per persoană pe zi. Hotelul oferă un mic dejun bufet la prețul de AED 44.50 pentru fiecare copil sub 11 ani.

Relaxare
Oaspeții vor găsi o piscină în aer liber pe tot parcursul anului o saună, un jacuzzi și o cadă cu hidromasaj. Oaspeților li se oferă activități sportive, cum ar fi tubing și tenis de gazon.

Internet
Wi-Fi este disponibil în în întregul hotel și este gratuit.

Parcare pentru oaspeți
Parcarea, în parcare privată este posibilă pe loc, gratuit.

Persoanele din hotel vorbesc în limba engleză, rusă, arabă, hindi, Tagalog / filipineză, urdu.

Numărul de etaje: 65. Numărul de camere: 398.

 

Pentru mai multe informatii privind hotelul, camerele sau regimul de masa, va rugam sa consultati website-ul hotelului- click aici

Observatii

 

Nu se accepta pasaport temporar pentru calatoria in Emiratele Arabe Unite, iar valabilitatea pasaportului trebuie sa fie se minim 6 luni de la data de retur;

Cetăţenii români, titulari de paşapoarte simple, care călătoresc în Emiratele Arabe Unite (EAU) nu au nevoie de viză pentru o perioada de maximum 30 de zile.

Dreptul de şedere poate fi prelungit o singură dată, pentru alte 30 zile, contra unei taxe de 500 AED. Prelungirea dreptului de şedere se obţine de la Departamentele/Direcţiile generale pentru imigrări din capitala fiecărui Emirat, înainte de expirarea dreptului de şedere atribuit la intrarea pe teritoriul EAU.

Nerespectarea dreptului de şedere acordat se penalizează cu amendă de 100 AED pentru fiecare zi de depăşire a dreptului de şedere.

Recomandăm cetăţenilor români care doresc să călătorească în EAU să evite utilizarea paşaportului temporar, întrucât poliţia de frontieră locală nu permite intrarea pe teritoriul acestei ţări a titularilor de paşapoarte temporare, chiar şi în condiţiile deţinerii unor vize de intrare valabile, aplicate în prealabil în documentele respective.

De asemenea, este obligatorie încheierea unei asigurări medicale, fie printr-o societate de asigurări emirateză, fie printr-o societate din străinătate.

Toate tipurile de documente de călătorie folosite de cetăţenii români pentru deplasarea în EAU trebuie să fie valabile încă cel puţin 6 luni de la data intrării pe teritoriul EAU.

Pentru informaţii suplimentare privind regimul călătoriilor în EAU, cetăţenii români sunt sfătuiţi să contacteze autorităţile emirateze:

  • Ministerul Afacerilor Externe al Emiratelor Arabe Unite: www.mofa.gov.ae
  • Ambasada Emiratelor Arabe Unite la Bucureşti

 

TERMENE DE PLATA:

 

• 20% din pretul pachetului turistic la inscriere;

• 30% din pretul pachetului turistic cu minim 45 zile inaintea plecarii;

• 50%  din pretul pachetului turistic cu minim 21 zile inaintea plecarii.

Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 21 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.

In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.

 

CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:

 

• 20% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana la 45 zile inaintea plecarii; 

• 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 44 zile – 21 zile inaintea plecarii;

• 80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 20 zile – 8 zile inaintea plecarii;

• 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 8 zile inaintea plecarii

Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care hotelul sau furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de anulare.

 

Alte informatii utile :

 

Agentia nu isi asuma raspunderea pentru deciziile organelor de control de la punctele de trecere a frontierei romane sau straine, in pofida respectarii conditiilor de iesire din Romania, respectiv intrare in alte state, prevazute de legislatia in vigoare;

Situatii de forta majora si neprevazute cum ar fi razboaie, cutremure, greve, fenomene naturale si meteo deosebite, etc, nu obliga agentia la despagubiri sau compensatii;

Categoria hotelurilor si a mijloacelor de transport este cea oficiala  pentru EAU, acordata de Ministerul Turismului din EAU;

Agentia Free Spirit nu este responsabila de situatia in care pasagerii nu primesc acodrul de intrare in Dubai, penalizatile aplicandu-se conform contractului de comercializare a programelor turistice Free Spirit ;

Hotelierii solicita plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera si hotel (ex: minibar/frigider, seif, prosoape la piscina, etc). Turistii au obligatia de a se informa in momentul sosirii la hotel de exactitatea conditiilor si tarifelor percepute pentru aceste servicii optionale.

Eventualele reclamatii referitoare la excursiile optionale se fac direct la locul destinatiei, agentia noastra nefiind implicata in organizarea sau buna desfasurare a acestora;

Turistii au obligatia de a achita taxele suplimentare anuntate inainte de inceperea programului turistic, in cazul in care acestea vor aparea ca urmare a majorarii taxelor de aeroport, a taxelor de combustibil anuntate de compania  aeriana transportatoare, a ratei de schimb euro/dolar.

Copii 0-1.99 ani, pret bilet de avion – fara loc in avion si catering:  49 eur/infant

Tarifele pentru copii sunt valabile numai daca acestia sunt cazati in camera cu 2 adulti; conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera. Mai multe informatii: www.politiadefrontiera.ro;

In situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor (carora le revine raspunderea pentru situatia creata), inainte sau dupa inceperea calatoriei, agentia partenera din Dubai este obligata sa ofere o alta varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona cat mai apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul.

Distributia camerelor la hotel se face de catre receptia acestuia. Orice problema legata de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre client direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei locale;

Compania aviatica fara a cere acordul agentiei de turism care deruleaza programul turistic, are dreptul de a modifica orele de zbor! Prin urmare, agentia Free Spirit, nu este raspunzatoare pentru decolarea/aterizarea avioanelor la o alta ora decat cea inscrisa in programul excursiei. Pentru aceste intarzieri, compania aeriana este obligat sa asiste turistii conform regulamentului parlamentului european nr. 261/04. Orice problema privind operarea zborului si actiunile adiacente acestuia  intra sub competenta transportatorului, biletul de avion reprezentand contractul intre pasager si compania aviatica.

In cazul deteriorarii sau pierderii bagajelor in timpul dinaintea zborului, zborului efectiv si dupa incheierea acestuia, compania aviatica este singura raspunzatoare si raspunde in fata pasagerilor conform regulamentarilor  EU 2027/97 si amendamentului 889/02.

In situatia in care turistul paraseste grupul, nu se intoarce la data stabilita in program si isi depaseste perioada legala de sedere in UAE, fapta sa este considerata infractiune. Iar agentia de la care turistul a achizitionat pachetul de servicii are datoria de achita o penalitate de 2000 $ pentru fiecare persoana aflata in aceasta situatie.

Agentia organizatoare poate anula excursia in cazul nerealizarii numarului minim de turisti si are obligatia de a instiinta turistul cu cel putin  10 zile inainte de data plecarii. Turistul poate opta fie pentru acceptarea la acelasi pret a unui alt pachet de servicii turistice de calitate echivalenta sau superioara, fie  pentru acceptarea unui pachet de servicii de calitate inferioara, cu rambursarea diferentei de pret, ori pentru rambursarea integrala a sumelor achitate.

Cei care rezerva transfer de grup trebuie sa astepte pana ce alti turisti sunt lasati pe parcurs la hotelurile pe care le-au rezervat. Daca turistii doresc sa fie condusi direct la hotelul la care vor fi cazati, acest lucru este posbil rezervand un transfer privat.

La cazare hotelurile percep un deposit- este un “security deposit”, pe care hotelurile il percep clientilor, in cazul in care acestia utilizeaza diferite servicii, precum minibarul sau alte facilitati cu plata. Depozitul poate fi platit cu cardul sau cash (in AED, USD sau EUR). Acesta le va fi returnat la check-out integral (daca nu au consumat nimic)