Last Minute – BlueBay Grand Esmeralda 5* - Mexic
7 nopti/9 zile - 1100 €
Hotel:
Last Minute – BlueBay Grand Esmeralda 5*
Carretera Chetumal-Puerto Juarez Km. 300, 77710 Playa del Carmen, Q.R., Mexic
Transport: Avion
Cazare: 7 nopti/9 zile
Pret: Incepand de la 1100 euro / persoana
Tip oferta: Last minute

Inclus in pachet:
  • bilet de avion Madrid - Cancun si retur;
  • transfer aeroport-hotel si retur;
  • 7 nopti cazare loc in camera Deluxe Jardin View;
  • regim masa: All inclusive;
  • taxe de aeroport si carburant;
  • asistenta turistica.

Nu este inclus in pachet:
  • taxa iesire Mexic 55 USD/persoana (se plateste la aeroport).
Loading...

Last Minute – BlueBay Grand Esmeralda 5*

  •  
  •  
  •  
  •   

Hotel BlueBay Grand Esmeralda: 3 restaurante tip bufet, 6 restaurante a la carte cu specific (mexican, italian, francez, steak house, mediteraneean si oriental) si 4 baruri; 3 piscine foarte mari cu sectiune pentru copii, 2 terenuri de tenis cu nocturna, Spa si sala de fitness complet echipate; business center cu acces la internet si 3 sali de conferinte.

 

Camere: aveti la dispozitie 979 de camere de lux si suite, spatioase si elegant decorate in stilul traditional mayas si tropical, dotate cu pat matrimonial/ doua paturi duble, baie proprie, aer conditionat, ventilator de tavan, internet (contra cost), telefon direct, TV- LCD, uscator de par, minibar (apa, bauturi racoritoare si bere), radio cu ceas desteptator, cafetiera, fier si masa de calcat, seif digital, balcon.

 

Restaurante si baruri: Hotelul pune la dispozitie o gama larga de restaurante, unde va puteti delecta cu delicioase preparate: Festival si Jaal-Ha – tip bufet, cu preparate internationale, Don Isi – „a la carte”, specific mexican, Il Cuore Di Rossi – „a la carte”, cu specific italian, L’Atelier – „a la carte”, cu specific frantuzesc, El Pescador – „a la carte”, cu preparate din fructe de mare, Steak – House, restaurant asiatic. Pentru restaurantele „a la carte” este necesara rezervarea in prealabil si tinuta decenta obligatorie (pantaloni lungi la domni). Puteti savura bauturile preferate intr-unul din barurile de pe plaja, la piscina sau chiar in camera dvs.

 

Distractii: Ziua si seara va veti delecta cu spectacole si programe de divertisment.

 

Sport si alte activitati: Hotelul BlueBay Grand Esmeralda va ofera posibilitatea de va bucura de cele mai moderne si avansate tehnici de tratamente, in centrul Spa. Aveti la dispozitie o gama larga de servicii, cum ar fi: hidroterapie, tratamente faciale si corporale, terapii si pachete create pentru a satisface cele mai exigente cerinte si nevoi si pentru a se intrece in asteptari. Va puteti bucura de baile termale, sauna, dusuri scotiene, jacuzzi, bazin pentru gimnastica in apa, zona de relaxare. Aveti la dispozitie 3 piscine foarte mari cu sectiune pentru copii, 2 terenuri de tenis (si nocturn) si sala de fitness complet echipata. De asemenea, hotelul ofera si posibilitatea practicarii mai multor sporturi nautice.

 

Facilitati copii: Hotelul este recomandat familiilor cu copii, intrucat acestia beneficiaza la randul lor de multiple facilitati, cum ar fi clubul destinat copiiilor cu varste intre 4–12 ani, piscina separata, activitati si spectacole care sa-i atraga.

 

 

Afla mai multe despre o vacanta in Mexic.

Facilitati

  • aer conditionat
  • transfer de la/catre aeroport contra cost
  • acces la plaja
  • Business Center
  • babysitting/servicii pentru copii
  • spatiu de joaca pentru copii
  • sala de fitness
  • cada cu hidromasaj/jacuzzi
  • minibar
  • locuri de parcare
  • piscina in aer liber
  • room service
  • Spa si centru de wellness
  • Wifi gratuit
  • Bar
  • Restaurant
  • seif
  • schimb valutar
  • windsurfing
  • magazine
  • spalatorie contra cost
  • salon de frumusete
  • tenis de masa
  • teren de tenis

Observatii

Documente de calatorie necesare:

  • Va rugam verificati documentele necesare calatoriei inainte de plecare – carte de identitate (pentru tarile UE) sau pasaport valabil minim 6 luni de la data inceperii sejurului pentru Mexic ; Pasaportul trebuie sa fie permanent ; nu se accepta pasaportul cu valabilitate 1 an ;
  • Documentele necesare calatoriei pentru copii minori insotiti de un singur parinte sau de nici unul, le gasiti la http://www.politiadefrontiera.ro/. Conform legislatiei, copiii si infantii calatoresc numai pe baza de pasaport!
  • Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
  • Pentru Mexic cetatenii romani nu au nevoie de viza obtinuta in prealabil; viza este reprezentata de taxa care se achita la iesirea din tara ( la aeroport).

 

Conditii de inscriere si modalitati de plata:

 

  • Pentru efectuarea rezervarii este nevoie de achitarea unui avans de minim 30 % din valoarea pachetului turistic urmand ca diferenta sa fie achitata cu maxim 30 de zile inainte de data plecarii.
  • Plata se poate face in EURO sau RON prin transfer bancar, ordin de plata, card de credit sau in

 

Informatii utile :

 

  • Compania aeriana are dreptul de a modifica orarul de zbor, prin urmare, agentia Free Spirit nu este raspunzatoare pentru decolarea/aterizarea avioanelor la o alta ora decat cea mentionata in programul excursiei . Pentru aceste intarzieri, compania aeriana este obligata sa asiste turistii conform regulamentului parlamentului european nr. 261/04. Orice problema privind operarea zborului si actiunile adiacente acestuia  intra sub competenta transportatorului, biletul de avion reprezentand contractul intre pasager si compania aviatica.
  • Categoria hotelului, a restaurantului si a mijloacelor de transport turistic, este cea acordata de ministerul de resort local. Atentie! Descrierile hotelurilor sunt complete pe site-urilor oficiale ale acestora iar agentia Free Spirit nu este responsabila de eventuale neconcordante dintre facilitatle/informatiile mentionate pe site si cele de la fata locului;
  • Eventualele reclamatii referitoare la excursiile optionale se fac direct la locul destinatiei, agentia Free Spirit nefiind implicata in organizarea sau buna desfasurare a acestora;
  • Distributia camerelor la hotel se face de catre receptia acestuia. Orice problema legata de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre client direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei locale;