Republica Dominicana, Sunscape Bavaro Beach, Aprilie 2017, Diana si Luigi

16 mai 2017

Republica Dominicana, Sunscape Bavaro Beach, Aprilie 2017, Diana si Luigi - Punta Cana - Hotel Sunscape Bavaro Beach Aprilie 2017

„Mult asteptata vacanta a sosit. Cu emotie si un pic de teama, iata-ne ca am parcurs un zbor de aproximativ 8 ore si ceva, fara prea multe turbulente. Din pacate am ajuns la 8 seara si nu am putut sa ne bucuram de privelistea ce ne-o oferea aterizarea. Surpriza a fost si mai mare cand am aterizat pe aeroportul din Punta Cana, un aeroport care ziceai ca e o coliba mai mare acoperita cu frunze de palmieri, open space, micut si fara prea multe controale si fara ochii atenti ai politistilor de frontiera indreptati spre tine. Dupa ce ne-am luat bagajele, ne-am indreptat repede spre autocarul care avea sa ne duca la resort. Pe parcursul drumului, un domn al tour operatorului de acolo, ne-a povestit cateva lucruri importante, ne-a spus cateva glumite despre dominicani (in spaniola) si dupa cateva opriri la diverse resorturi, iata-ne ca am ajuns si la Sunscape. Prima impresie a fost wow- unde ne aflam noi si unde este casa noastra- nu ne venea sa credem ca in sfarsit am ajuns. Acest sentiment insa avea sa dispara repede deoarece cand sa facem check-in-ul la receptie..Surpriza…Noi nu apaream in baza lor de date ca avand camera rezervata.. Oboseala si senzatia de wow au trecut rapid, iar teama si nervii au inceput sa isi faca loc. Am discutat cu tipa de la receptie (care era foarte relaxata si fara niciun stres, in ciuda gravitatii problemei) si ne-a spus ca face tot ce poate sa rezolve cat mai repede. Acel cat mai repede a durat o ora, cu presiuni din partea noastra la fiecare 5-10 min. Intr-un final s-a rezolvat, am primit o camera si un tip ne-a condus la camera. In ciuda oboselii si a nervilor, am facut o inspectie camerei sa vedem ce si cum (camera era ok, curata, spatioasa, cu 2 balcoane, o baie mare si un pat imens si aproape de plaja) am facut un dus si somn de voie… Diferenta de fus orar si-a spus cuvantul si la ora locala 4 dimineata (11 ora Romaniei) ne-am trezit, ne-am imbracat si hai sa facem un tur de recunostere sa vedem si noi unde am ajuns.

Prima oprire a fost evident pe plaja, unde o senzatie de ”free spirit’, de emotie si bucurie ne-a cuprins si am incpeut sa tipam si sa alergam prin apa calda si nisipul super fin si moale. I sfarsit visul era realitate. Un minus al acestui resort ar fi plaja care este oarecum surpata (din cauza valurilor probabil plaja e abrupta, sezlongurile fiind asezate sus apoi urmeaza o parte abrupta si dupa plaja) iar in apa la vreo 6-10 m se afla niste saci imensi umpluti cu nisip pusi probabil pentru a opri procesul de surpare a malului.

Dar aceasta nu e un impediment in a te balaci si inota, iar langa resort exista plaje normale si poti face baie linisitt. Apa este curata dimneata, iar dupa masa se mai aduna alge. Dupa ce am stat cam o ora pe plaja si am facut poze, am alergat si topait ca niste copii pe acolo, am zis totusi sa mergem si prin resort. Acesta era foarte mare, plin de copaci exotici, palmieri si alte specii, gazon, piscine, spatii de relaxare, spatii de cazare (in jur de 10-15 blocuri a cate 3-5 etaje fiecare), baruri si restaurante. Era un mini orasel am putea spune. Am ramas placut impresionati de curatenia din complex, plaja era curatata in fiecare zi( exista o armata de oameni dimineata pe plaja care strangeam algele, asezau sezlongurile etc), gradinile curatate si ingrijite, copacii curatati de frunze, aleile maturate si spalate. Intr-un final am ajuns la receptie, unde nu era nimeni, decat noi si personalul de serviciu si am profitat pentru a ne conecta si vorbi cu cei de acasa.

Trebuie sa va spun ca nu am avut wifi gratuit in camera asa cum ne asteptam (era contra cost), iar singurul loc cu net gratuit era la receptie, unde ziua era o puzderie de oameni care incercau sa se conecteze. Asta e, la urma urmelor nu te duci intr-o asa vacanta sa stai pe net, e cel mai bine sa fii deconectat de viata de dinainte si daca ai o urgenta exista totusi posibilitatea sa te conectezi.

Unde credeti ca a fost urmatorul popas? La un local cu mancare…o daaa… stomacul nostru isi cerea drepturile si noroc ca deja era ora 7 si am fost, cred, printre primii la masa. Un local open space, mare si ca suprafata si inalt, acoperit cu binecunoscutele frunze de palmier, cu priveliste spre o gradina, cu palmieri inalti, cu o mini piscina cu pod…un loc minunat, numai bun de luat micul dejun. Era tip bufet suedez, fiecare isi lua ce poftea si cat putea duce 🙂 Era mancare din belsug, fructe, prajiturele, sucuri, apa etc. Tin sa precizez ca in acest local se putea servi si pranzul si cina. Mai era inca un local ca acesta in partea opusa a resortului, iar pentru pranz mai aveai inca o posibiitate, la un restaurant pe plaja (deschis doar pt pranz si cina,care era cu specific grill). In afara de acestea, mai aveai ca optiuni pana la cina, inca 2 locuri, unul cu pizza si unul cu burgeri (unde nu aveai loc de americanii care isi comandau cate 2-3 burgeri cu cartofi prajiti).

Pentru cina optiunile erau mai diverse. Pe langa cele amintite existau 5 restaurante cu specific: mediteranean, italienesc, frantuzesc, chinezesc si japonez. Noi le-am incercat pe toate, dar sincer nu era ceva asa wow, era doar ideea ca mergeai la restaurant, dar ieseai flamand de acolo si erai nevoit sa te duci la unul cu bufet suedez. Cel mai mult ne-a placut la japonez unde se si manca bine si aveai parte si de un show al bucatarului si aveai ocazia sa te imprietenesti cu diverse persoane!

Dar cum omul mai si bea, nu doar mananca, barurile erau nelipsite. Nu tin minte exact numarul, dar fiecare piscina avea un bar, iar pe plaja erau 2 si bautura era la discretie, iar Mama Juana (bautura lor specifica) era cea mai solicitata. Berea era si ea la mare cautare, iar restul bauturilor erau o combinatie de culori si gusturi ca habar nu aveai uneori ce si cum beai. Asadar nu riscai niciodata sa fii deshidratat.

Nu o sa va plictisesc cu detalii despre fiecare zi, dar am sa mai punctez cateva chestii importante si frumoase. O nota de 10 merita personalul care se ocupa cu entertainmentul in resort. Erau mai multe echipe (2 pentru piscine si 1 pe plaja) care organizam pe durata zilei diverse joculete, concursuri etc. Noi ne-am atasat de cei de pe plaja cu care faceam dimineata aerobic, la pranz acqua gym, apoi jucam tot felul de joculete, am participat si la spuma party, ne-au invatat sa dansam salsa, bachata si merengue si ne vindeau diferite ponturi si sfaturi. Seara, acestia organizau spectacole (mini piese de teatru, dansuri, circ, concursuri) si disco pe plaja sau in complex. Erau niste oameni foarte activi, amuzanti, binevoitori si isi faceau meseria cu brio. Pe parcursul vacantei am reusit sa facem si niste activitati extra. Mentonez ca am luat excursiile de la domnul care ne-a tinut speech-ul un autobuz (ne-a fost cam frica sa luam excursii de la samsarii de pe plaja, sincer unii pareau cam dubiosi si nu de alta dar preturile erau destul de piperate si ne era frica sa nu pierdem banii). Asadar am negociat cat am putut cu tipul Franklin de la agentie, am luat 2 excursii de la el – Seaquarium si Insula Saona.

Ca sfat, negociati cat puteti,sa nu va fie rusine deoarece ei sunt foarte smecheri si te fac sa crezi ca de fapt iti fac nu stiu ce oferta dar platesti un pret super mare, au foarte mare priza la turisti si sunt negustori buni, exact ca turcii, asa ca trebuie sa te tocmesti cu ei. Noi doi am platit pentru cele 2 excursii: 160 dolari Insula Saona (initial 100 de persoana) si 150 euro pentru Seaquarium (110 usd de persoana initial). Atentie mare ca 1usd nu echivaleaza 1 EURO asa cum spun ei,este diferenta intre ele, de 5 sau 10 pesos parca. Ambele si-au meritat banii si ne-am distrat pe cinste.

La Seaquarium pot spune ca mi-am depasit limitele mele inotand alaturi de rechini si pisici de mare uriase. Si acum cand imi amintesc ma trec fiorii, probabil a fost prima si ultima oara cand am facut asta. Sotului meu i-a placut foarte mult experienta si nu a fost panicat ca mine.In ambele excursii am avut parte de petreceri pe vapor, dansuri si diverse concursuri de dans- nu am dansat toata viata mea intreaga salsa si bachata cat am dansat in aceasta vacanta. Intr-o dupa amiaza ne-am rupt cateva ore si am fost sa cumparam suveniruri si alte chestioare de la niste asa zice magazine de pe plaja. Am ajuns intr-un loc unde era un fel de targ cu multe magazine, unde toti trageau de tine sa intri si sa cumperi de la ei. Era foarte greu sa te decizi la ceva deoarece toate iti faceau cu ochiul. Pana la urma ne-am oprit la un tip pe nume Migueal, unde am stat aproape o ora sa ne tocmim si sa vorbim. Am vorbit si in engleza si in spaniola pana cand l-am zapacit si am obtinut pretul dorit. Ne-a zis ca ne-ar da o diploma de cei mai buni negociatori si ca alti turisti, de regula americani, sunt usor de prostit cu preturile dar ca noi romanii suntem incapatanati si greu de convins. A ramas ca mai trecem pe la el cand mai venim in Punta Cana sau sa le spunem si prietenilor despre el. Asadar s-a meritat tocmeala.

Si in ultima zi, asa de suparare ca plecam ne-am gandit sa mai facem o activitate asa de ramas bun si sa vedem daca ne tine si anume sa ne dam cu parasuta de-a lungul plajei Bavaro. Ce e drept ne-am gandit toata saptamana daca sa o facem sau nu pentru ca ne era cam frica, dar vazand in fiecare zi parasutele colorate inaltandu-se parca ne-au facut cu ochiul. Asadar, dupa ce ne-am facut check-out-ul la 12,am lasat bagajele la receptie, am mancat si hai sa o facem si pe asta. Ne-am dus la vreo 200-300 de m de plaja noastra si erau acolo localnici care se ocupau cu asa ceva, ne-am tocmit la pret evident (ei voiau 80-90 de dolari pt 2 persoane si am scos-o la 60 usd pentru jumatate de ora), a venit barca ne-a luat la vreo 50 de m de mal, ne-am suit in alta barca ne-au echipat si cat ai clipi ne-am trezit la vreo 100 si ceva de m de sol. Prima senzatia a fost de gol in stomac cand te uitai in jos, dar apoi simteai o eliberare si o libertate maxima… am inceput sa tipam si in acelasi timp filmam si admiram peisajul care era absolut superb. De aceasta data rolurile sau inversat, sotului meu ii era cam frica iar eu eram extrem de fericita si curajoasa. As repeta de n ori aceasta experinta.

Un alt minus al complexului ar fi faptul ca nu au o camera pentru persoanele care pleaca, asa zica camera de curtoazie. Noi am fost nevoiti sa facem check-out-ul la 12 (altfel cica plateai in plus, nu stiu sigur daca chiar asa era) si pana la 5 cand au venit cei de la agentie sa ne ia am putut sa ramanem in complex doar ca nu am avut unde sa facem un dus si sa ne schimbam. Am fost nevoiti sa vorbim cu niste prieteni cu care ne cunoscusem acolo sa ne lase in camera lor, altfel am fi fost nevoiti sa ne echipam de plecare de la 12, sa stam cumintei si sa asteptam autocarul sau sa folosim dusurile de pe plaja si sa ne imbracam ”dupa colt” :))) Din pacate a sosit si autocarul la ora promisa, ne-am imbarcat si drumul pana la aeroport a fost mai scurt decat la sosire, am ajuns la aeroport, acelasi aeroport exotic, dar mai mare terminalul cu plecarile, am trecut pac- pac de controale (mi s-au parut foarte superficiale controalele la ei) si am ajuns pe la magazine, am mai facut mici cumparaturi si uita-ne la poarta de imbarcare unde era puhoi de lume. Din pacate am decolat iarasi noaptea si nu am putut sa vedem de sus insula. Un lucru am uitat sa mentionez: vremea.

Am avut parte de o vreme excelenta, ne mai rugam sa mai fie cativa nori sa mai avem umbra. Chiar daca am tot citit ca din aprilie cam incep ploile si ca sezonul ar fi decembrie- martie, nu am avut parte de un strop de ploaie si am inteles de la ei ca ploile dureaza foarte putin maxim jumatate de ora si iese din nou soarele. Si sezonul asa zic ploios ar fi septembrie-noiembrie. Soarele nu arde ca la noi, dar daca nu folosesti crema cu protectie mai mare risti sa te arzi si sa faci un pic de insolatie (noi am patit asa in primele zile, nu ne-am dat seama ca soarele e puternic chiar daca nu simti ca te arde sau nu transpiri si am folosit crema cu protectie 20 :(( )

In final, putem sa spunem ca a fost o super vacanta, fiind si prima din ciclul vacante in locatii exotice, si-a meritat toti banii ( e una dintre locatiile accesibile ca pret comparativ cu Maldive, Seychelles etc si care are multe atractii si locuri frumoase de vazut, unice in lume poate), cred ca ar fi fost frumos sa ne fi luat cel putin 10 zile pentru a reusi sa vedem jumatate din toate atractiile turistice.

Multumim echipei Free Spirit care ne-a oferit toate informatiile necesare si suport, au avut rabdare sa ne raspunda la toate intrebarile, ne-au ajutat si pe parcursul vacantei, au fost prompti, seriosi si corecti. De abia asteptam sa ne planificam urmatoarea vacanta exotica si sper sa ne fiti din nou ghizi.

Va multumim frumos, Diana & Luigi Ilinoiu

Must see: Seaquarium, Insula Saona.

Nu cumparati produse din resort, mergeti la magazinele de-a lungul plajei si negociati cat mai mult deoarece preturile sunt destul de mari.

Informati-va de la inceput de toate facilitatile resortului unde sunteti cazati pentru a profita de ele.

Dominicanii sunt persoane foarte lente si nu se grabesc sub nicio forma, asa ca daca aveti ceva de rezolvat asigurati-va ca cereti din timp.

Vezi aici ofertele Free Spirit pentru Punta Cana.

• : Aprilie 2017
  • : Punta Cana - Hotel Sunscape Bavaro Beach

Categorii Blog

Impresii Recente

Sri Lanka, Hotel Cinnamon Bey 5*, Octombrie 2017, Pascu A.

Seychelles, Hotel Kempinski 5*, Februarie 2017, Fam. Dascalasu si Fam. Roman

Mexic, Illusion Boutique 4*, Februarie 2017, Alexandra I. si Maria B.

Jamaica, Luxury Bahia Principe Runaway Bay 5*, Octombrie 2017, Ruxandra si Dan

Republica Dominicana, Catalonia Bavaro Beach 5*, Octombrie 2017, Tibi si Claudia

Cele mai recente oferte

Exotic

Profita acum de cele mai bune oferte pentru Republica Dominicana, Cuba, Mexic, Thailanda, Maldive, Indonezia sau pentru destinatia la care visezi.

Descopera

Croaziere

Porneste intr-o croaziera romantica printre fiordurile Norvegiei sau poate pe valurile Pacificului sau in Alaska!

Concerte

Euforie, distractie si vibratie . Regaseste-te in diversitatea evenimentelor si concertelor recomandate de Free Spirit.

Descopera

Urmărește-ne pe Facebook

Citește în continuare

Republica Dominicana, 2010, Roxana si Catalin

Punta Cana, Hotel Grand Bahia Principe Bavaro5*, 2011, Ana Maria S.

Un circuit ca o revelatie – Japonia, Martie 2015, Raluca D.

Cabo Verde, Melia Tortuga Beach Resort 5*, Februarie 2015, Emilia si Akime

Istanbul, Hotel Skalion 4*, August 2015, Birtan V.

Recenzii

• 5 star review  Multumim Freespirit Travel pt vacanta minunata in paradis!! Multumim foarte mult pt ajutor, sfaturi si indrumari Ruxandra si Eusebia!!

thumb Madi Andra Preda
    9/08/2017

5 star review  Authentic Trave and Tourism Experience in Genuinely Free Spirit of the Founders ! Dream it! Live it!

thumb Daniela Lauer
    4/01/2017

5 star review  cel mai bun operator. m-am simtit permanent in siguranata cu free spirit !

thumb Dragos Spataru
    2/27/2016
  • 5 star review  Multumiri Ruxandrei pentru rabdarea acordata si serviciile foarte bune. Preturi rezonabile si destinatii variate! Recomand!

thumb Roxana Buhaciuc
    12/04/2016

5 star review  We travel allways with Free Spirit Agency,they send us in beautiful places where we spend unforgettable moments,thank you again!!!

thumb Catalin Mihai
    1/11/2017

5 star review  Cei mai buni oameni multa sanatate . Va multumesc.

thumb Nastase George
    6/11/2016
  • 5 star review  Mulțumesc, Alexandru! Aventura mea in Peru a fost super, mulțumită vouă.

thumb Cera Toma
    6/25/2017

5 star review  Cea mai serioasă agenție întâlnită până acum!!! Recomand cu căldură!!

thumb Cristian Ilie
    4/21/2017

5 star review  Multumim Ruxandrei si lui Alex de la Free-Spirit pt. minunatul sejur in Zanzibar. Cazarea la hotelul Double Tree by Hilton a fost exemplara. Am intalnit oameni minunati acolo, am avut parte de momente de relaxare dar si de multa distractie alaturi de personalul hotelului. Mancarea super faina. In fiecare seara aveam parte de specialitati diferite culinare si show-uri tipice Tanzaniei. Ruxandra a tinut legatura permanent cu noi ceea ce mi s-a parut extraordinar! Dintre toate agentiile cu care am colaborat, sincer, Free-Spirit mi s-a parut super profi!

thumb Cristina Stanciu Bodnar
    10/20/2017
  • 5 star review  Mulțumim Free Spirit Travel, în special Ruxandrei, care s-a ocupat exemplar de vacanța noastră petrecută în Punta Cana , la Hotel Catalonia Bavaro Beach! Recomand cu încredere locația si agenția !!! Va mulțumim încă o data!

thumb Tibi I. Popandron
    11/04/2017

5 star review  Echipa care imi indeplineste dorintele in ultimii 4 ani indiferent cat de nebuneste suna cea ce imi doresc si care mi-au oferit servicii ireprosabile si mi-au fost alaturi si rezolvat indiferent ce problema a aparut pe parcursul vacantelor Merita sa incercati recomand din toata inima sa va lasati purtati de val

thumb Emilia Ekah
    6/22/2016

5 star review  O echipa de nota 10 !

thumb Alberto Marius Codreanu
    6/11/2016
  • 5 star review  Cei mai buni consultanti de turism! :)

thumb Oana Ruxandra
    11/13/2014

5 star review  Oameni faini :)

thumb Alex Filip
    11/10/2013

5 star review  Oferte foarte bune!

thumb Adrian Bran Bran
    8/22/2014
  • 5 star review  Tot respectul pentru Ruxandra care a avut o răbdare de fier cu mine si cerințele mele, de fiecare data vacantele mele sunt organizate la perfectiune si ii mulțumesc frumos pentru asta!

thumb Tuhasu Ionut Tiberiu
    10/03/2016

5 star review  Vacanță relaxanta, lipsită de griji, petrecută exact așa cum mi-am imaginat-o, cu exuberanta și bucuria unui copil din ziua în care clopoțelul sună de ieșire în ultima zi de școală...:) Așa m-am simțit în fiecare zi, in această vacanță magnifică, purtată pe aripile multicolore ale Free Spirit, căruia îi mulțumesc, cu recunoștință și apreciere! :)

thumb Carmen Costache
    6/23/2016

5 star review  Cei mai buni consultanti de turism, cele mai interesante destinatii!!! ❤️ you Free Spirit Travel :)