Wyndham Dubai Marina 4* - Emiratele Arabe Unite
7 nopti/8 zile - 1160 €
Hotel:
Wyndham Dubai Marina 4*
Dubai, Emiratele Arabe Unite
Transport: Avion
Cazare: 7 nopti/8 zile
Pret: Incepand de la 1160 euro / persoana
Tip oferta: Calatorii Free Spirit

Incluse in pachet:
  • Transport cu avionul Bucuresti – Dubai – Bucuresti cu compania Fly Dubai;
  • 1 bagaj de cala de 20 kg si 1 bagaj de cabina de 7 kg;
  • 7 nopti cazare in Superior Room;
  • Mic dejun;
  • Asistenta turistica in limba romana pe toata perioada sejurului;
  • Taxele de aeroport si catering (se pot modifica). Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei, respectiv luna septembrie, anul 2020. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion, agentia isi rezerva dreptul de a modifica vloarea acestora.

Nu sunt incluse in pachet:
  • Asigurarea storno si asigurarea medicala;
  • Taxa de sejur (Tourism Dirham); clientii vor achita aceasta taxa direct la hotel, dupa sosire. ( aprox 6 USD/ camera/ noapte la hotel 5*).
Loading...

Wyndham Dubai Marina 4*

  •  
  •  
  •   

 

Wyndham Dubai Marina este un hotel de lux, situat central, aflat la doar 30 minute distanță de mers cu mașina de Aeroportul Internațional Dubai (DXB) și Aeroportul Internațional Al Maktoum (DWC).

 

Localizare:

 

Wyndham Dubai Marina este un hotel de lux, situat central si oferă legături spre cele mai importante cartiere de afaceri, centre comerciale și puncte de atracție din Dubai. Se afla la câțiva pași de stația de metrou si tramvai JLT, The Walk la JBR, Marina Mall și Yacht Club Dubai Marina si în apropiere de atracții faimoase, cum ar fi: Jumeirah Beach, Dubai Mall (cel mai mare mall din lume), Burj Khalifa (cea mai inalta cladire construita vreodata de om), insula artificiala Palm Jumeirah. Hotelul se afla la doar 30 minute distanță de mers cu mașina de Aeroportul Internațional Dubai (DXB) și Aeroportul Internațional Al Maktoum (DWC).
Hotelul are vedere impresionanta la Marea Arabiei si la zona Dubai Marina.

 

Facilitati hotel:

 

Receptie 24h, serviciu de concierge, room service 24h, internet Wi-Fi (gratuit), ATM, sala de fitness, spa, piscina exterioara pe acoperis, bar la piscina, restaurante, sala de conferinta si evenimente, spalatorie/curatatorie, magazin de suveniruri, transfer aeroport-hotel-aeroport, transfer la plaja (gratuit), seif la receptie, servicii babysitting, serviciu de trezire, parcare, facilitati pentru persoane cu handicap.

 

Facilitati camere:

 

internet Wi-Fi (gratuit), aer conditionat, TV cu ecran plat, seif, mini bar, telefon, fier si masa de calcat, facilitati pentru ceai si cafea, birou, baie, camere interconectate, living (in grand rooms si junior suites).

 

Tipuri de camere:

Hotelul detine 486 camere:

– Superior Room
– Junior Suite
– Grand Room
– Premium Room
– Premium Junior Suite
– Premium Grand Room
– Club Room
– Club Junior Suite
– Club Grand Room

Observatii

Nu se accepta pasaport temporar pentru calatoria in Emiratele Arabe Unite, iar valabilitatea pasaportului trebuie sa fie se minim 6 luni de la data de retur;

Cetăţenii români, titulari de paşapoarte simple, care călătoresc în Emiratele Arabe Unite (EAU) nu au nevoie de viză pentru o perioada de maximum 30 de zile.

Dreptul de şedere poate fi prelungit o singură dată, pentru alte 30 zile, contra unei taxe de 500 AED. Prelungirea dreptului de şedere se obţine de la Departamentele/Direcţiile generale pentru imigrări din capitala fiecărui Emirat, înainte de expirarea dreptului de şedere atribuit la intrarea pe teritoriul EAU.

Nerespectarea dreptului de şedere acordat se penalizează cu amendă de 100 AED pentru fiecare zi de depăşire a dreptului de şedere.

Recomandăm cetăţenilor români care doresc să călătorească în EAU să evite utilizarea paşaportului temporar, întrucât poliţia de frontieră locală nu permite intrarea pe teritoriul acestei ţări a titularilor de paşapoarte temporare, chiar şi în condiţiile deţinerii unor vize de intrare valabile, aplicate în prealabil în documentele respective.

De asemenea, este obligatorie încheierea unei asigurări medicale, fie printr-o societate de asigurări emirateză, fie printr-o societate din străinătate.

Toate tipurile de documente de călătorie folosite de cetăţenii români pentru deplasarea în EAU trebuie să fie valabile încă cel puţin 6 luni de la data intrării pe teritoriul EAU.

Pentru informaţii suplimentare privind regimul călătoriilor în EAU, cetăţenii români sunt sfătuiţi să contacteze autorităţile emirateze:

  • Ministerul Afacerilor Externe al Emiratelor Arabe Unite: www.mofa.gov.ae
  • Ambasada Emiratelor Arabe Unite la Bucureşti

 

TERMENE DE PLATA:

 

• 20% din pretul pachetului turistic la inscriere;

• 30% din pretul pachetului turistic cu minim 45 zile inaintea plecarii;

• 50%  din pretul pachetului turistic cu minim 21 zile inaintea plecarii.

Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 21 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.

In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.

CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:

 

• 20% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana la 45 zile inaintea plecarii;

• 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 44 zile – 21 zile inaintea plecarii;

• 80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 20 zile – 8 zile inaintea plecarii;

• 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 8 zile inaintea plecarii

Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care hotelul sau furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de anulare.

 

Alte informatii utile :

 

Agentia nu isi asuma raspunderea pentru deciziile organelor de control de la punctele de trecere a frontierei romane sau straine, in pofida respectarii conditiilor de iesire din Romania, respectiv intrare in alte state, prevazute de legislatia in vigoare;

Situatii de forta majora si neprevazute cum ar fi razboaie, cutremure, greve, fenomene naturale si meteo deosebite, etc, nu obliga agentia la despagubiri sau compensatii;

Categoria hotelurilor si a mijloacelor de transport este cea oficiala  pentru EAU, acordata de Ministerul Turismului din EAU;

Agentia Free Spirit nu este responsabila de situatia in care pasagerii nu primesc acodrul de intrare in Dubai, penalizatile aplicandu-se conform contractului de comercializare a programelor turistice Free Spirit ;

Hotelierii solicita plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera si hotel (ex: minibar/frigider, seif, prosoape la piscina, etc). Turistii au obligatia de a se informa in momentul sosirii la hotel de exactitatea conditiilor si tarifelor percepute pentru aceste servicii optionale.

Eventualele reclamatii referitoare la excursiile optionale se fac direct la locul destinatiei, agentia noastra nefiind implicata in organizarea sau buna desfasurare a acestora;

Turistii au obligatia de a achita taxele suplimentare anuntate inainte de inceperea programului turistic, in cazul in care acestea vor aparea ca urmare a majorarii taxelor de aeroport, a taxelor de combustibil anuntate de compania  aeriana transportatoare, a ratei de schimb euro/dolar.

Copii 0-1.99 ani, pret bilet de avion – fara loc in avion si catering:  49 eur/infant

Tarifele pentru copii sunt valabile numai daca acestia sunt cazati in camera cu 2 adulti; conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera. Mai multe informatii: www.politiadefrontiera.ro;

In situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor (carora le revine raspunderea pentru situatia creata), inainte sau dupa inceperea calatoriei, agentia partenera din Dubai este obligata sa ofere o alta varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona cat mai apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul.

Distributia camerelor la hotel se face de catre receptia acestuia. Orice problema legata de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre client direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei locale;

Compania aviatica fara a cere acordul agentiei de turism care deruleaza programul turistic, are dreptul de a modifica orele de zbor! Prin urmare, agentia Free Spirit, nu este raspunzatoare pentru decolarea/aterizarea avioanelor la o alta ora decat cea inscrisa in programul excursiei. Pentru aceste intarzieri, compania aeriana este obligat sa asiste turistii conform regulamentului parlamentului european nr. 261/04. Orice problema privind operarea zborului si actiunile adiacente acestuia  intra sub competenta transportatorului, biletul de avion reprezentand contractul intre pasager si compania aviatica.

In cazul deteriorarii sau pierderii bagajelor in timpul dinaintea zborului, zborului efectiv si dupa incheierea acestuia, compania aviatica este singura raspunzatoare si raspunde in fata pasagerilor conform regulamentarilor  EU 2027/97 si amendamentului 889/02.

In situatia in care turistul paraseste grupul, nu se intoarce la data stabilita in program si isi depaseste perioada legala de sedere in UAE, fapta sa este considerata infractiune. Iar agentia de la care turistul a achizitionat pachetul de servicii are datoria de achita o penalitate de 2000 $ pentru fiecare persoana aflata in aceasta situatie.

Agentia organizatoare poate anula excursia in cazul nerealizarii numarului minim de turisti si are obligatia de a instiinta turistul cu cel putin  10 zile inainte de data plecarii. Turistul poate opta fie pentru acceptarea la acelasi pret a unui alt pachet de servicii turistice de calitate echivalenta sau superioara, fie  pentru acceptarea unui pachet de servicii de calitate inferioara, cu rambursarea diferentei de pret, ori pentru rambursarea integrala a sumelor achitate.

Cei care rezerva transfer de grup trebuie sa astepte pana ce alti turisti sunt lasati pe parcurs la hotelurile pe care le-au rezervat. Daca turistii doresc sa fie condusi direct la hotelul la care vor fi cazati, acest lucru este posbil rezervand un transfer privat.

La cazare hotelurile percep un deposit- este un “security deposit”, pe care hotelurile il percep clientilor, in cazul in care acestia utilizeaza diferite servicii, precum minibarul sau alte facilitati cu plata. Depozitul poate fi platit cu cardul sau cash (in AED, USD sau EUR). Acesta le va fi returnat la check-out integral (daca nu au consumat nimic)